ADHD/Arg och våldsam
MEDICINEN hjälper mot hyperaktiviteten i huvudet även om hon inte klättrar på på bänkar springet hela dagar kan hon vara hyper i huvudet med tusentals tankar den ena avbryter den andra vilket kan utlösa frustration som utlöser aggressivitet då BARN saknar ord för vad som rör sig i deras huvud och tänk på henne som en bil trotssyndromet är gasen och ADHD är bromsen men ur funktion och bilen gasar sig igenom en stad för eller senare blir det en krock = ett utbrott så man får börja med att laga bromsarna i from av medicin och när bromsarna fungerar kan man kombinera mediciner med KBT sedan när flickan får hjälp med trotssyndromet och det inte går över till uppförandesyndrom som är värre och vilket de ofta leder till asocialt syndrom i vuxen ålder och det är att de oftast saknar empati dras till missbruk kriminalitet så som misshandel rån och liknande och 40% av barn som har ADHD och trotssyndrom utvecklar asocialt syndrom och 10% av dem fyller tillräckligt med kriterier för Sociopat så jag DROGAR mer än gärna min son och får bara tillägga att även jag har ADHD och hade TROTSSYNDROM och UPPFÖRANDESYNDROM det som räddade mig VAR MEDICIN äter medicin än idag och det är det enda som gör mig inte våldsam och empatisk då jag behandlar de drivande i kombinationen som är ADHD sedan när det är den kombon funkar oftast inte någonting annat än just medicin för att dämpa så man kan arbeta med KBT och olika terapier för innan är man inte mottaglig hoppas att detta ger en förklaring till varför föräldrar väljer (droger) innan andra behandlingsformer