Natulcien skrev 2015-05-11 18:00:57 följande:
Barnet är 4,5 år och har varit ifrån oss som längst ett knappt dygn när han var 3 år. Det var från lördag eftermiddag till söndag lunchtid.
Jag och sambon var på stor fest och sonen var med morfar och en kusin. Det gick superbra.
Jag vet att han skulle fixa längre tid än så, men det har ännu inte varit aktuellt.
Har inte varit aktuellt här heller tidigare och våra är ju mycket äldre. Jag är otroligt tacksam att mina föräldrar vill bjuda dem på detta och önskar vara så mycket med sina barnbarn som de gör, jag oroar mig inte för barnen då de känner en otrolig trygghet där men jag kan undra nu när det gäller så pass lång tid om mina föräldrar verkligen orkar då de börjar bli till åren men jag får väl lita till dem. Hittills har de haft barnen 2 dygn för nöjes skull då vi var iväg själva. Vi hade tänkt nån långweekend snart men då att barnen både var hos dem och min syster. Ville skydda mina föräldrar

Som uppenbarligen inte behöver beskydd utan tycker ungarna är världens underbaraste varelser att spendera tid med