• EmEl

Flicka eller pojke?

Hej på er!
    Ni med tränade ögon. Vi har en tydlig ultraljudsbild från v 21 och vill nu veta om det är en flicka eller pojke. de vita fläckarna, pungkulor eller blygdben?
    Nån om vet?
    Tacksam för svar! :)

• Svar på tråden Flicka eller pojke?
  • nathalieekstrom
    EmEl skrev 2015-05-13 09:35:43 följande:

Är det verkligen ingen som kan hjälpa oss? :)

Jätte svår bild, den är inte tydlig nog nertill. Man kan mest spekulera, jag skulle chansa på en pojke men som sagt det är ingen självklarhet i det. Tips är att lägga ut bilden på Ingender.com för dem tjejerna är grymt bra på att se sånt där. Om någon kan så är det dem!
  • EmEl
    nathalieekstrom skrev 2015-05-13 17:15:44 följande:

Jätte svår bild, den är inte tydlig nog nertill. Man kan mest spekulera, jag skulle chansa på en pojke men som sagt det är ingen självklarhet i det. Tips är att lägga ut bilden på Ingender.com för dem tjejerna är grymt bra på att se sånt där. Om någon kan så är det dem!

Tusen tack för tipset!
  • nathalieekstrom
    EmEl skrev 2015-05-13 19:08:21 följande:
    Tusen tack för tipset!
    Så lite så :) Hoppas du får bättre svar där!
  • Anonym (Flicka)

Var på rul idag 19+1 :) hon sa direkt att det nog var en tjej för hon såg inget annat, den lille var så sprallig och ville dölja könet hela tiden också så man knappt kunde se :p men hon sa att hon aldrig sagt att det var en tjej om hon trodde något annat eller inte alls visste :p och hon sa att hon blivit enormt enormt ja enormt förvånad om det kom ut en kille haha.. Så visst är det en flicka ?:)
  • nathalieekstrom
    Anonym (Flicka) skrev 2015-05-14 00:02:57 följande:

phpQbeuE323247.jpg

Var på rul idag 19+1 :) hon sa direkt att det nog var en tjej för hon såg inget annat, den lille var så sprallig och ville dölja könet hela tiden också så man knappt kunde se :p men hon sa att hon aldrig sagt att det var en tjej om hon trodde något annat eller inte alls visste :p och hon sa att hon blivit enormt enormt ja enormt förvånad om det kom ut en kille haha.. Så visst är det en flicka ?:)

Ser helt klart ut som en tjej med sina tre streck!
  • EmEl

hjärtslagem har legat mellan 145-150! :)

mammsen79 skrev 2015-05-13 21:41:52 följande:

Vad ligger hjärtslagen på?

• EmEl

Verkar som vi får flickor båda två då :)

Anonym (Flicka) skrev 2015-05-14 00:02:57 följande:

• mammsen79

Ja men då tror jag det är tjejer :). Blev du gravid innan ägglossning? Är med bebis sugen

• Anonym (Anna)
    EmEl skrev 2015-05-12 15:36:40 följande:

Hej på er!
    Ni med tränade ögon. Vi har en tydlig ultraljudsbild från v 21 och vill nu veta om det är en flicka eller pojke. de vita fläckarna, pungkulor eller blygdben?
    Nån om vet?
    Tacksam för svar! :)

När jag var gravid med min dotter så förklarade läkaren att tre vita prickar indikerar på att det är en flicka (det är tydligen blygbenen), motsatsen är helt svart och då är det en pojke.
    Å ut kom det en tös :)
  • sokrut

Om det bara är en vit prick då? (Eller vad det nu är) :) bild tagen på rul 17+3

• Sarasustra
    mammsen79 skrev 2015-05-13 21:41:52 följande:

Vad ligger hjärtslagen på?

Hurså? Det där är ju motbevisat sedan länge.
  • Sarasustra
    sokrut skrev 2015-05-16 16:05:53 följande:

Om det bara är en vit prick då? (Eller vad det nu är) :) bild tagen på rul 17+3

Det där är en pojke enligt skallteorin.
  • sokrut
    Sarasustra skrev 2015-05-16 16:18:23 följande:
    Det där är en pojke enligt skallteorin.
    Tror du? :) trodde man inte direkt såg skillnad nu när bebisen var lite mer tillväxt, på rul.

En till bild på huvudet!

• Anonym (Satasustra)
    sokrut skrev 2015-05-16 17:22:36 följande:

Tror du? :) trodde man inte direkt såg skillnad nu när bebisen var lite mer tillväxt, på rul.

En till bild på huvudet!

Jag tror pojke, enligt skallteorin.

Bilden i trådstarten är garanterat en pojke. Man ser två pungkulor, samt konturerna av både penis och scrotum.
Svar på tråden Flicka eller pojke?