• Anonym (Anonym)

När tappade du oskulden?

Jag gjorde det vid 9.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När tappade du oskulden?
  • Anonym (...)
    Meebo skrev 2015-05-13 11:43:03 följande:

28år och har min kvar. Självvalt då dejting, sex, förhållande, barn och sånt inte är något av intresse för mig alls.

Har du utforskat dig själv då?
  • Anonym (Vad är oskuld?)
    Anonym (Pia) skrev 2015-05-16 14:06:21 följande:
    Förstår du verkligen inte det?
    Du behöver förstås inte svara på det om du inte vill men eftersom jag är en kvinna som knullar med andra kvinnor ber jag dig förklara när du säger att det är omöjligt.

Ha sex/sexuellt umgänge, fjnula, kuckilura, nuppa, ligga med, pippa, göka, ha samlag... Det finns ett uppsjö ord för att beskriva en sexakt men "knulla" är vad jag och många andra använder mest.
  • Anonym (Pia)
    Anonym (Vad är oskuld?) skrev 2015-05-16 14:48:44 följande:
    Du behöver förstås inte svara på det om du inte vill men eftersom jag är en kvinna som knullar med andra kvinnor ber jag dig förklara när du säger att det är omöjligt.

Ha sex/sexuellt umgänge, fjnula, kuckilura, nuppa, ligga med, pippa, göka, ha samlag... Det finns ett uppsjö ord för att beskriva en sexakt men "knulla" är vad jag och många andra använder mest.
    Två kvinnor kan inte knulla varandra eller pippa, göka eller ha samlag.
    Däremot kan de ha sex/sexuellt umgänge.

Vet du inte vad ett samlag är???

Finns det något av dom orden som är möjliga att använda om när kvinnor har sex med varandra? Har du något alternativ som passar bättre att använda för att beskriva mitt och mina partners sexliv, tycker du?

Anonym (Pia) skrev 2015-05-16 14:51:10 följande:
    Två kvinnor kan inte knulla varandra eller pippa, göka eller ha samlag.
    Däremot kan de ha sex/sexuellt umgänge.

Vet du inte vad ett samlag är???
    Kvinnor kan mycket väl ha samlag med varandra. Jag inser att det är en definitionsfråga men var någonstans står det att en penis måste vara inblandat för att kunna ha samlag? Kan två män ha samlag med varandra?
  • Anonym (Pia)
    Anonym (Vad är oskuld?) skrev 2015-05-16 14:55:29 följande:
    Kvinnor kan mycket väl ha samlag med varandra. Jag inser att det är en definitionsfråga men var någonstans står det att en penis måste vara inblandat för att kunna ha samlag? Kan två män ha samlag med varandra?
    Män kan ha anala samlag, ja.
    Kvinnor kan det givetvis inte.

Sedan har jag inga andra åsikter om vilka som har sex med varandra men att säga som kvinna att man knullar/har samlag med andra kvinnor är helt galet.
    Anonym (Pia) skrev 2015-05-16 14:58:41 följande:
    Män kan ha anala samlag, ja.
    Kvinnor kan det givetvis inte.

Sedan har jag inga andra åsikter om vilka som har sex med varandra men att säga som kvinna att man knullar/har samlag med andra kvinnor är helt galet.
    Anala men inte orala?

Du inser att vi pratar om åsikter här? Du får det att låta som att din definition är den enda rätta.

Den här frågan har kommit upp flera gånger tidigare så jag vet att det råder delade meningar. Kolla den här omröstningen vetja :)

www.familjeliv.se/forum/thread/75090295-kan-biologiska-kvinnor-ha-penetrerande-samlag-med-varandra
  • Anonym (Pia)
    Anonym (Vad är oskuld?) skrev 2015-05-16 15:18:57 följande:
    Anala men inte orala?

Du inser att vi pratar om åsikter här? Du får det att låta som att din definition är den enda rätta.

Den här frågan har kommit upp flera gånger tidigare så jag vet att det råder delade meningar. Kolla den här omröstningen vetja :)

www.familjeliv.se/forum/thread/75090295-kan-biologiska-kvinnor-ha-penetrerande-samlag-med-varandra
    Men snälla du, en tråd på FL bevisar ingenting.
    Det är en fråga om definition.

Vet du, nu lägger jag ner detta för vi kommer inte längre.
    Jag har ingen lust att tjafsa om detta så jag säger nu att knulla på du, med vem du så önskar.
    Jag ska inte peka med några fler pinnar.

Ha en trevlig kväll. Skål
    Anonym (Pia) skrev 2015-05-16 15:22:15 följande:
    Men snälla du, en tråd på FL bevisar ingenting.
    Det är en fråga om definition.

Vet du, nu lägger jag ner detta för vi kommer inte längre.
    Jag har ingen lust att tjafsa om detta så jag säger nu att knulla på du, med vem du så önskar.
    Jag ska inte peka med några fler pinnar.

Ha en trevlig kväll. Skål
    Länken "bevisar" precis det jag säger: att ämnet diskuterats tidigare.

Ja, det handlar om definition men det är en sak att diskutera en definition, en helt annan sak att med bestämdhet hävda en åsikt som om det vore en sanning. Och det utan att egentligen argumentera för varför det skulle vara på det viset.
  • Anonym (Håller med Pia)
    Anonym (Vad är oskuld?) skrev 2015-05-16 15:28:04 följande:
    Länken "bevisar" precis det jag säger: att ämnet diskuterats tidigare.

Ja, det handlar om definition men det är en sak att diskutera en definition, en helt annan sak att med bestämdhet hävda en åsikt som om det vore en sanning. Och det utan att egentligen argumentera för varför det skulle vara på det viset.
    Jag håller med Pia men förstår ju att du vill rättfärdiga dina sexvanor.
    Men att kalla det samlag eller knulla är i ditt fall helt galet.

Ska du knulla får du skaffa dig en man.
Svar på tråden När tappade du oskulden?