• Mayy

Så rädd för missfall

Hej alla, förstår att det här är en "gammal" tråd men kanske kan ni hjälpa mig... Jag är i v 8 (7+6) och efter samlag så har jag blött några gånger men idag kom det blodklumpar typ som vid mens efteråt :( jag känner mig så orolig nu... Har någon varit med om samma?

• Mayy

Tack för era svar, jag är utomlands och har inte tillgång till svensk sjukvård just nu. Så jag tror bara det är att vänta och se... Jag hoppas att det går bra, annars ja... Vad ska man göra :(

• Mayy
    AnneliR skrev 2015-07-28 14:30:10 följande:

Jag kan även fast jag känner bebisen ofta känna oro att något skulle vara fel men jag vägrar tro att det skulle vara det! Är till och med så "galen" att jag redan köpt barnvagn plus tillbehör till bebisen :) går in i v 16 på fredag. Det ska gå vägen den här gången och klart vi kommer få våra efterlängtade bebisar!

<3 så fint
  • Mayy

Jag mejlade min bm som jag var hos precis innan vi åkte utomlands (kommer hem i mitten av v 11 så ville prata med henne lite innan)... Jag skrev vad som hände och sådär och hon svarade att det är normalt, även med blodklumpar efter samlag men att om det fortsätter blöda ska jag uppsöka sjukhus. Det har inte kommit mer idag så hoppas hoppas att det fortsätter så. Tack för ert stöd. Kram

• Mayy

Är i v 10 nu, och helt plötsligt nu på morgonen så har jag inte längre ont i brösten. Är det normalt, kan det bli så? Från att ha haft superont i dom så känns det ingenting! Läste att symptomen ofta försvinner innan missfall så känner mig så orolig nu :(

• Mayy
    WiMe06 skrev 2015-08-09 10:20:56 följande:
    Ibland kan ju det onda i brösten försvinna utan att det behöver vara mf. Var jätteöm i brösten och det försvann ngn gång i v 10-11 och nu har det börjar komma tillbaka lite, är i v 17 nu. Men hur känner du annars? Har du fler symtom som försvunnit eller ont i magen, som mensvärk eller så? Håller tummarna för dig att allt är bra.
    Har inte så många olika symptom kanske förutom trötthet och att jag inte kan äta vissa livsmedel utan att vilja kräkas. Känner fortfarande inte matlust till allt i alla fall. Och tröttheten är kvar. Så jobbigt att vara orolig, önskar jag kunde vara cool och lugnt som en del andra... Bara hoppas att det inte händer något nu.
Svar på tråden Så rädd för missfall