• Anonym (Stor)

Min stora penis gör så att hon har svårt att gå ;-)

Hade sex med min tjej igår natt. Tog Henne väldigt hårt. Men penis är väldigt stor och grov. Väldigt stor faktiskt

Idag har hon lite svårt att gå och sitta. Jag vet ju att jag gjorde ett bra jobb och att det är resultatet av att min penis är stor hehe

Det är inte alla som har stora penisar. Lyckligt lottad känner man ju sig

Har era killar också stor?

• Svar på tråden Min stora penis gör så att hon har svårt att gå ;-)
  • Anonym (tanten)

Hur stor 28 lång och 25 i omkrets . Själv väljer jag nog en normal .

• MammAmma

Låter ju jättemysigt att ha ont efteråt och inte kunna ligga på flera dagar efteråt för att underredet behöver återhämta sig. Låter ju snarare som att du inte vet hur man gör och hanterar en stor kuk.

• Anonym (L)

Och här har vi en till som fantiserar om stora penisar. Varför är killar så fixerade vid stora penisar? Bara en oskuld tror att det bara är storleken som är det avgörande om det blir bra sex eller inte. En dag kommer du ts alltså att upptäcka att det inte är fallet.

• Anonym (Mud)

Är du stolt över att du lyckats skada henne? Var det hennes önskan också?

• Anonym (Fy fan.)

Vilken pinsam idiot du är ts. Fy fan!!

• Fiona M

Att få ont är inte ett kvitto på att det var bra, snarare tvärtom (om man inte är inne på smärta då).

• Pentra

Ytterligare ett pucko som skryter med att han har större delen av hjärnan placerad nere mellan benen... Det är fullständigt lagvidrigt och rubbat att njuta av att tillfoga någon annan person skada! Du verkar klart platsa in i den skaran där man endast bör ha sex med sig själv! ... /Pentra

• Anonym (Mud)

Är du okej med att hon fistar dig i röven så du spricker?

• Kereza

Jag brukar kunna ha svårt att sitta och röra mig, och kan dessutom blöda ibland - inbillar du dig att det är POSITIVT? Du är inte så smart va?

• Anonym (idiot)

Du tycker det är roligt att skada din kvinna?

• Anonym (Helylletrollet)

Kanske är den i själva verket så liten att du stuckit henne? Som en nål?

• Sheldore

Om du dra likhetstecken mellan en stor penis och att du är bra i sängen är du grymt fel ute.
    Killar med en stor kuk tror att det räcker med att köra den in och ut, troligen en porrfilmsskada.
    Nej du, lär dig använda fingrar och tunga o se kuken som ett komplement så kommer kvinnan att njuta maximalt kan jag lova.

Nej jag är inte kvinna men har många kvinnliga vänner som delar med sig av sina historier

• Flygfotogen

Dags att du lär dig att använda din enorma utrustning också då. Synd att framstå som en idiot.

• Anonym (klådan)
    Anonym (Stor) skrev 2015-05-15 13:04:23 följande:

Hade sex med min tjej igår natt. Tog Henne väldigt hårt. Men penis är väldigt stor och grov. Väldigt stor faktiskt

Idag har hon lite svårt att gå och sitta. Jag vet ju att jag gjorde ett bra jobb och att det är resultatet av att min penis är stor hehe

Det är inte alla som har stora penisar. Lyckligt lottad känner man ju sig

Har era killar också stor?

Jamen va bra att din är stor.. Då lär din kvinna också bli stor..
    Till sist får du binda en planka om baken för att inte trilla in..

O du tycker fortfarande att stor är fördel eller?
Svar på tråden Min stora penis gör så att hon har svårt att gå ;-)