• ElliK

BF januari 2016

Äntligen plussade jag i söndags. Är bara i vecka fem och har bf 16 januari 2016. Alla ni andra som har bf i januari, låt oss följas åt under resan. :)

Själv har jag ett barn sen innan, en son, som blir 1,5 år i juni. Har försökt med syskon sen i december.

• Svar på tråden BF januari 2016
  • meejen

Varit hos barnmorskan nu. Allt verkade bra och inget ultraljud för mig innan det i vecka 18.

Men positiv det med. :)

Nu blev bf 21 januari.

• mhpo

Hej alla preggos :) 

Är i vecka 8 nu och mår konstant illa över hela dagen. Hopplöst. 
    Men än värre är dessa sjuuuuka humörsvängningar Skrikandes Min man får ta både det ena och det andra. Har noll tålamod med tvååringen. Människor på stan kan också få sig en åthutning om de inte sköter sig Demon Så olikt mig, jag är hur lugn som helst i vanliga fall och brukar inte brusa upp för småsaker. Någon annan än jag som tycker humöret har förändrats?

• Eleonor01

Hej hej. Igår fick jag brevet om kub testet. UL 13 juli. Längtar ihjäl mig. 7+4 idag. Gick med i fb gruppen men gick ur då folk kunde se mig där ???? är trött som en get men i övrigt inget konstigt. Likadant m sonen som e 4 år.

• Frogstomp

Hoppar in här. Har bf 17 jan. är i V.9 (8+2)

Väntar vårt andra barn, har redan en son på 5 år. Ska bli så kul och spännande med ett syskon. Har mått illa till & från, men nu verkar det släppa. Men är så sinnessjukt trött haha. 

Hoppas alla mår bra =D.

• Gravidigen1985

Hejsan hejsan hoppas ni mår bra? :)

Idag går jag in i vecka 10 och har fått lyssna på bebisens hjärta!! Helt otroligt att det gick att höra så tidigt!

Har ni mycket graviditetssymptom ännu?

Själv är jag fortfarande trött och mår illa, hoppas det släpper snart!

• tystlängtan

Jag gick idag in i vecka 9 och mår oroväckande bra. Missförstå mig rätt, det är väldigt skönt att slippa må illa, men jag känner mig inte alls gravid. Ska på UL om två veckor, hoppas verkligen att jag får se en liten sprattlande gullunge där inne! Har iaf mycket inplanerat dessa två veckor, så tiden går förhoppningsvis fort!

• pheew
    meejen skrev 2015-06-10 17:57:37 följande:

Finns det mer bra tips mot illamående än sötmandel?

Ingefära ska vara bra. Antingen att gnaga på eller kanske kan du testa koka upp vatten med ingefära i och hälla av? :)
  • meejen
    pheew skrev 2015-06-11 10:29:44 följande:
    Ingefära ska vara bra. Antingen att gnaga på eller kanske kan du testa koka upp vatten med ingefära i och hälla av? :)
    Ska testa med detta. :) tack!
Svar på tråden BF januari 2016