Inlägg från: Anonym (mycket skitsnack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mycket skitsnack)

Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?

Kvinnor snackar otroligt mycket skit och hycklar något enormt när det gäller string.

Självklart har de string för att de vill känna sig sexiga.

I början av 2000-talet var det poppis och trendigt, och då skyllde man på troskanter vilket är ren bullshit eftersom troskanter syns på string också. Det är inte trostypen det handlar om angående troskanter, utan materialet.

Sedan när string idag är omodernt så har plötsligt troskanterna ingen betydelse längre. Allt handlar nämligen om hyckleri. Kvinnor älskar att känna sig sexiga och åtråvärda även till vardags, men det kan de inte erkänna, så istället hittar de på trovärdiga bortförklaringar.

Vissa säger även att det är skönt att ha string. Så varför har varken män eller barn string då? Kanske för att det inte är så skönt egentligen, utan ytterligare en bortförklaring för att man inte vill erkänna att man har det för att känna sig sexig och snygg.

Gryntroll skrev 2015-05-24 08:57:58 följande:

Inte det minsta!

Hade/har det som ett plagg för att plagget över skulle sitta snyngre och slippa torskant.

Du vet att string fortfarande ger troskant va, din lilla hycklerska?
    Anonym (Boxer) skrev 2015-05-24 12:13:02 följande:
    Men oj då, har vi här en självutnämd profet som minsan VET hur det ligger till med kvinnor som om det vore en enda homogen grupp? Jag älskar att känna mig sexig, sex är enormt viktig del av mitt liv, och det är inget jag hycklar med. Vill jag känna mig sexig är stringtrosor det sista jag drar på mig! Visst kan man ibland även skönja en stringtrosa under kläderna men de ger inte samma diagonala streck över skinkorna som en "vanlig" trosa gör. Inte heller korvar de ihop sig under skinkorna/i ljumskarna som ett par boxers kan göra.

Det är en rätt ofräsch kvinnosyn du ger uttryck för och är du bara ute efter att provocera så har du lyckats. Grattis.
    Nej, den ger inte diagonala streck över skinkorna, string ger trekantiga streck på toppen av rumpan istället. Men det är fortfarande troskanter lik förbannat.

Pfft, försök inte dra kvinnosynkortet. De allra flesta män tycker string är sexigt, och de allra flesta kvinnor älskar att höra hur sexiga de är, eller känna sig sexiga till vardags (även om de inte visar något).

Troskanter är inget giltigt argument.

Bekvämlighet är inte heller giltigt argument eftersom varken män eller barn har string.

Alltså kvarstår bara sexighet och en hel del hycklande kvinnor.
    Anonym (Boxer) skrev 2015-05-24 13:04:42 följande:
    Att klumpa ihop människor av ett visst kön och kalla dem alla för hycklare är inte särskilt fräscht nej.
    Men det stämmer. Sanningen är inte alltid "fräsch".
    Anonym (Ej snyggt) skrev 2015-05-24 13:21:10 följande:

När jag hade en kille som tände på string använde jag det för att tända honom. Jag har aldrig använt det för att tända alla män i min närhet, det känns som en orealistisk manlig fantasi.... Själv tycker jag det är rätt fult och min nuvarande tycker inte heller det är snyggt så nu har jag det inte för att tända nån. Men idag har jag faktiskt på mig det eftersom jag har ett par väldigt tajta jeans och inte vill att trosan ska korva sig på skinkorna när jag drar ner och upp jeansen. Slippa släta till trosan vid varje toabesök.

Så varför har du så tighta jeans? Det kan väl aldrig bero på att du vill framhäva rumpan och känna sig lite åtråvärd?

Asså, jag är bara ute efter att få er att sluta hyckla. Var öppna och säg som det är istället. Ni har string och tighta kläder för att ni vill visa upp era kroppar. Det är inte konstigt.
    Anonym (Ej snyggt) skrev 2015-05-24 14:12:02 följande:
    Det är typ omöjligt att hitta tjejjeans som inte sitter tajt över rumpan, men ja, jag tycker jag får en snygg röv i de här jeansen. På vilket sätt är det hyckleri? Väljer inte män jeans som sitter snyggt över rumpan? Min man gör det iaf.
    Och varför är det så? Jo, för att det finns en efterfrågan. Hade det funnits stor efterfrågan på lössittande jeans så hade ni kvinnor lätt hittat det också.

Män har inte alls lika tighta jeans som kvinnor.
    Hobgoblin skrev 2015-06-01 22:53:01 följande:

Som kille kan jag berätta en hemlis - vi är många som inte tycker string är ett jävla dugg sexigt!! Och sexigt sitter inte alls i trosorna utan i huvudet på tjejen. Punkt!

LOL. PK much?
Svar på tråden Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?