• annajacobsson92

Drömtydning snälla hjälp!

Hjälp mig tyda denna dröm! Det började med att jag och mitt ex var på samma fest på nyår (högtiden då vi träffades) det var väl spänt mellan oss men mer kommer jag inte ihåg bara att folk jag känner som är nykterister var jättefulla. När jag sedan återvänder hem är hela huset fullt av bananflugor, snart kommer det även stora flugor och jag känner mig äcklad. Jag går och jag ser en orm på golvet. Kan vara en död orm eller ormskinn. Jag får panik och känner på mig att det finns fler. Helt plötsligt kommer något som ser ut som en vessla (jag trodde då att det var en orm) och då helt plötsligt var mitt ex med och en okänd tjej. Vesslan försöker attackera mig så jag tar ett grepp om nacken och ett om kroppen och klämmer. Jag spolar den under kranen (?) och då kommer det ut något rött ur kroppen på vesslan. Mina händer börjar svida och jag blir helt yr och säger till mitt ex att det är gift och att jag nog måste till sjukhuset. Sen går det över, han är borta men jag känner fortfarande obehag för fler djur. Helt plötsligt är jag på ett hotell med en okänd familj (specifikt döttrarna jag kommer ihåg) och helt plötsligt kommer även min förra granne in i familjen. Mitt ex var även med där även om jag inte såg han för vi hade planerat att gå på krogen och då frågade jag "ska vi inte fråga R**** om han ska med?" Då jag fick svaret inte vill du väl att ditt ex ska med dig ut på krogen. Snälla hjälp mig att tyda detta!

Svar på tråden Drömtydning snälla hjälp!