BIM juni 2015
Hoppar gärna in här också
. Har bim 4/6 och detta är 12e försöket på barn nr 2. Sonen blev till på andra försöket så vi har det klart lite svårare nu. Hoppas att juni blir allas månad
Hoppar gärna in här också
. Har bim 4/6 och detta är 12e försöket på barn nr 2. Sonen blev till på andra försöket så vi har det klart lite svårare nu. Hoppas att juni blir allas månad
Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går
Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går
Tror det börjar bli äl på g här
. Molvärk till och från sen igår. Testar ju inte eftersom vi ändå har regelbundet sex så vet ju inte men hoppas
Började läsa runt lite om sekundär barnlöshet.. idag är en sån dag då det bara känns hopplöst! Hur sjutton är det möjligt att först bli gravid på andra försöket, få en helt perfekt graviditet och en perfekt son och nu är vi inne på 12e försöket med barn nr två?!! Varför går det inte..
Jag hoppar in här med er. Har äl inom några dagar. Bim borde bli 6/6.
Har en dotter född aug12, försökt få syskon den juli13, men har två ma och ett mf och en kemisk graviditet. Det här blir 6e försöket sen senaste ma/skrapningen.
Ikväll ska jag o mannen ha en barnfri natt på hotell, o äl testet är nästan positivt, blir nog helt positivt imorgon, så tajmingen känns toppen på den hotellbokningen ![]()