• Tett90

BIM juni 2015

Hej jag hoppar gärna in här om de är okej :) Bim 5/6

• Tett90

Nu börjar vi närma oss äl :) den roliga tiden och jag har gett mig fan på att vi ska åtminstone få till de varannan dag !! Tror ni de kan funka?

• Tett90

Började igår med äl test och som väntat inte fått nån glad gubbe men äl är beräknad 24-25/5 så tar som mest för att vara säker på att inte missa :) våra tidigare försök har kanske inte varit helhjärtade men jag hoppas verkligen på denna gång :) vi kör varannan dag nu och vet inte hur bör vi göra vid äl?

• Tett90
    Nirvie skrev 2015-05-21 07:25:49 följande:
    Varannan dag kring ägglossning är mycket bra. Om man sedan känner för någon extra gång, eller hoppa över någon dag, så skadar inte det heller. Huvudsaken är att man prickar in några av de fertila dagarna, särskilt de närmast kring ägglossning. Tror det viktigaste ändå är att man gör som man har lust, dvs inte kör på tvångsmässigt bara för att. Då är nog risken stor för att man tröttnar helt om det skulle ta flera månaders försök.

Min app tipsar förövrigt om att ha "baby-making-sex" utanför sovrummet och att spara sovrummet till "loving-sex" just för att hålla hettan å spänningen uppe smile5.gif appen heter ovia fertility och rekommenderas varmt för er som inte har emot engelska. Skapad av ett forskningsteam och fullmatad med bra information, pepp och trevliga tips smile1.gif
    Tack , vilket smart tips från appen :) den ska jag ta ner :) (som att jag inte har massa appar redan ;) haha)
  • Tett90

Bara för att jag skrev så igår kväll fick jag nyss glad gubbe på äl test ????

• Tett90

Äl+4 och idag har jag molvärk till och från ... Detta blir en lång och jobbig dag på jobbet :(

• Tett90
    Symetrical skrev 2015-05-25 18:21:39 följande:
    Är du säker på att ägget släppte i fredags då? Var det helt positivt i torsdags? Och fortsatte du ta test för att se om det bleknade sen? Låter nämligen verkligen som att äl fortfarande håller på i mina öron. Man brukar bli betydligt torrare dagarna efter äl och sedan blir flytningarna (om man har några) mer krämiga innan bim. Du tempar inte, eller? Isf är det ju tydligt när ägget släppt. smile1.gif
    Jag har flytningar från att ägget släppt ända fram till Bim !
Svar på tråden BIM juni 2015