• grästuva

BIM juni 2015

Hej!

Någon kunnig här på kvinnokroppen?

Skulle enligt en app jag har (cykel app) haft äl i Söndags, fick inget utslag alls på Stickan då.

Misstänker dock att äl kom tidigare då jag hade äl flytningar i onsdag-torsdag förra veckan (tog inget test).

Nu får jag starkt utslag på äl test men har inga äl flytningar, hur ska jag tolka det?

♥ Stolt mamma till tre fina pojkar. Theo 24/12-07, Oliver 4/4-11 och Filip 11/4-12 ♥
  • grästuva

Beklagar Skepparbarn, vi har också förlorat ett barn under graviditeten 2011.

Vår Oliver dog i min mage v.30+.

Finns en stödgrupp på fb för oss som förlorat barn, "själar säger aldrig farväl" är du med där?

Vet att det även finns undergrupper till denna för dem som vill bli gravida igen och en för de som väntar barn igen.

♥ Stolt mamma till tre fina pojkar. Theo 24/12-07, Oliver 4/4-11 och Filip 11/4-12 ♥
  • grästuva

Tack Nirvie, har ingen termometer men får införskaffa mig det.

Fått starkt utslag på äl test både igår och idag men mina flytningar är vita mer lotionaktiga.

Kan jag ha äl ändå trots dessa flytningar?

Funkar tyvärr inte att lägga upp bild tråden :-/

• grästuva

Skepparbarn, tänkte skicka ett PM men kommer inte in på din sida

• grästuva

Jag har ganska regelbunden mens, mellan 27-30 dagars cykel.

Yngste sonen är 16 månader, detta är femte mensen sedan förlossningen med honom så jag vet inte riktigt hur den "brukar" vara ännu

Plussade på BIM -6 förra mensen men började blöda samma dag, testat blankt efter det både på äl test och graviditetstest.

Misstänker att jag har äl redan på dag 11 i cyklen.

Får väl vänta och se, att vänta är inte min starka sida dock

Varför kan jag inte lägga in bilder i tråden?

• grästuva

Skepparbarn är den sökbar? Det ska den nämligen inte vara.

För att bli insläppt måste du kontakta admin <3

Jag kan hjälpa dig men lättast om du isf lägger till mig på Facebook.

• grästuva

Idag var äl testet något svagare så jag antar att det var äl ändå (isf missade vi den).

Förstår mig inte på min kropp, hur kan äl inträffa när flytningarna är "torra" och lotionaktiga

Hur ska simmarna ta sig fram då?

Blev lite off idag känner jag.

• grästuva

Varför kan jag inte lägga upp bilder i tråden? Någon som vet?

• grästuva

Använder inte appen, kanske den som fattas

Själv har jag gett upp, och ändå kan jag inte låta bli att testa.

Kan helt enkelt inte ha test liggandes hemma :o

BIM -8 idag och inget direkt utslag på äl tester vilket det borde vara vid graviditet.

• grästuva
    Caylyn skrev 2015-05-30 07:23:30 följande:

Jag behöver en andra åsikt.

Ser jag fel eller vågar inte riktigt tro på det

Vilken färg har strecket?

Tycker teststrecket ser grått ut?

De test jag använder mig av ska teststrecket vara röd/rödtonigt för att vara giltigt

Ursäkta mitt negativa inlägg, önskar dig självklart en graviditet <3
  • grästuva
    Caylyn skrev 2015-05-30 09:39:07 följande:

Det är rosa strecket. Tog bilden innan det var riktigt tydligt. Det var starkare 1 min senare

Grattis!!
  • grästuva
    Mileya skrev 2015-05-30 10:22:17 följande:

Tror ni detta kan va början till ett plus? BIM-6

Känner mig så jäkla konstig. Brösten sticker och kliar, svag molvärk från och tilstal och riktigt förjävligt humör (stackars karl!)

12:e försöket nu...

Skulle också avvakta ????
Svar på tråden BIM juni 2015