BIM juni 2015
Hej hej har följt tråden med mycket intresse, men nu tar jag mig i kragen o hoppar in :) sitter och analyserar (överanalyserar?) symtom sedan ÄL som jag TROR var i söndags, den 24e fast kanske tidigare. BIM borde då vara nästa helg, den 7/6.
Vi försökte egentligen inte pricka, för vi tar barnalstrandet lite som det kommer, men hade sex på torsdagen och prylen är att jag redan måndagen började få riktig molvärk som har fortsatt av och till under veckan. Inte varje dag, inte hela tiden men ibland. Och i fredags hade jag sjukt ont i svanken hela dagen. Som att jag lyft något och överansträngt mig, gjorde ont att böja sig framåt.
Andra symtom är väldig trötthet på eftermiddagarna/kvällarna. Ett par kvällar i alla fall. Och krypningar i benen. (vilket jag led nåt jävulskt av förra gången jag var gravid)
Hoppas så sjukt starkt på ett litet vårsyskon till sonen och känner mig inte så lite knasig som nästan tror att jag ÄR gravid redan fast jag inte plussat. Men men. är det inget så får man väl bara ta nya tag och inse att kroppen inte alltid har rätt :)