BIM juni 2015
Vad tror ni om detta tjejer ?? BIM-1. Andra försöker efter MF. Vill så gärna att det skall vara ett streck där så vet inte om jag lurar mig själv!
[img=/gallery/image/5252271/full_600/phpQK2PJ803442.
Vad tror ni om detta tjejer ?? BIM-1. Andra försöker efter MF. Vill så gärna att det skall vara ett streck där så vet inte om jag lurar mig själv!
[img=/gallery/image/5252271/full_600/phpQK2PJ803442.

Verkar inte gå att ladda upp bilden just nu :(. Får försöka igen senare.

Är på äl + 10 idag och har bim på fredag (äl+12). Har haft molande i magen i en vecka ungefär och har även fått sämre hy, fler finnar, brukar knappt ha det alls annars. Hoppas verkligen det är tecken. Vid en av mina tidigare graviditeter var dålig hy ett tecken. Hade bestämt mig för att inte känna efter symptom denna gången men svårt att låta bli. Ska få teststickor av en bekant per post och kommer de idag ska jag testa i em, och även imorgonbitti. Annars blir det inget test fore bim. Vilket kanske är lika bra....
Blir det pluss blir bf på alla
dag, vilket vore så himla klockrent efter allt vårt kämpande ( snart 2 år och 3 missfall)!
Tog ett clearblue ni på eftermiddagen, inte jättestarkt men endå tydligt, så antingen har hcg ökat mycket under dagen eller så är de bättre än teststickan!
Håller tummarna att denna vill stanna kvar nu :)

[quote=75383700][quote-nick]Det vackraste skrev 2015-06-03 19:40:35 följande:[/quote-nick]
Är du 45? :) Sorry frågan :D men såg på din pres. Grattis igen!
Haha nej, är 30, nog blivit något fel där :)
Tack.