• miachr78

BIM juni 2015

Hoppar in här. Försök nr 2 med att få våran 4:a. Bim den 20/6.

• miachr78

Är på äl+6. Ni som är ungefär där har ni börjat känna av några tecken? Jag kände som en brännande känsla idag och sen lite molvärk. Annars har det inte varit något.

• miachr78
    mammaA93 skrev 2015-06-12 10:17:54 följande:

Nu kom mensen på BIM -1 :(

Första gången någonsin som jag inte plussat på första försöket, vet att jag inte ens borde vara deppig med tanke på hur många det är som det tar år för, men ändå.. Sjukt besviken!

Ny ÄL blir 26/6!

Har lyckats på första försöket de tre gånger jag varit gravid så blev riktigt besviken när det inte blev så den här gången också. Men man kan ju inte förvänta sig det egentligen men det är klart man hoppades på det.

Försök nr 2 nu. Äl+7.
  • miachr78

Testade idag på äl+9 men det såg negativt ut. Kanske att det fanns ett svagt spökstreck. Känns som det är kört denna månaden eftersom så många andra testar positivt tidigt. Men jag ska ta ett nytt test på bim den 20/6.

• miachr78

Idag har jag haft metallsmak I munnen och det hade jag när jag väntade nr2 så jag hoppas på att det är ett tecken även denna gång. Höll också på att kräkas när hunden la en spya idag och så känslig brukar jag inte vara. ;)

• miachr78

Ett negativt test idag på äl+12 för att vi får ta nya tag i juli. Lycka till ni i tråden.

Svar på tråden BIM juni 2015