• Glovey

BIM juni 2015

Hoppar in här
    Har ägglossning 3/6 och BIM 17/6! {#emotions_dlg.flower}

- Just fight for it
  • Glovey

Jag måste fråga er, jag har länge funderat på ägglossningstester men aldrig förstått mig på hur dom funkar. Jag ska ha ÄL imorgon så skulle jag kunna köpa en ÄL-test imorgon och testa eller måste jag ha testat några dagar innan?  

- Just fight for it
  • Glovey

Är det här ett positivt eller negativt ägglossningstest? Enligt mina beräkningar så har ju jag redan haft min ägglossning Förvånad!?

- Just fight for it
  • Glovey

Enligt mina beräkningar så skulle jag ha min ägglossning runt den 2-3/6, men den kan väl vara oregelbunden den också antar jag? :)
    Ska ta ett nytt test idag och se om det är lika starkt idag, vart massa mys igår :)

- Just fight for it
  • Glovey
    Nenna skrev 2015-06-07 07:51:25 följande:

Har du tagit ett gravtest? Kan ju vara så att du hade ÄL tidigare än du trodde förut? :)

Nej det har jag dock inte gjort, men enligt beräkningar skulle jag haft ägglossning 2-3/6, brukar ha 28-31 dagars cykel och senaste mensen var 19/5 så jag kan väl omöjligt ha haft ÄL tidigare? :)

Gjorde ett nytt test och det är likadant som igår :O??
    - Just fight for it
  • Glovey

Jag har bim på onsdag och har haft sen en vecka tillbaka stickande/molande värk i tjejmagen, varit väldigt trött och ingen ork i kroppen samt ömma bröst och bröstvårtor. Skulle inte förvåna mig om jag inbillar mig som vanligt. Vi hade mycket mys innan, under och efter ägglossningen så kanske min livmoder som återhämtar sig efter allt haha ;)

Har aldrig nånsin blivit gravid så varför skulle jag bli det nu ;)

Dock finns det lite hopp i mig så hoppas inte mensen kommer :)

- Just fight for it
Svar på tråden BIM juni 2015