• Tussebus

BIM juni 2015

Hej!

Jag hoppar in här och hoppas d e ok. Gjorde FET (frozen embryo transfer ) I tisdags men börjar nu få ont i brösten och känna mig lynnig. BIM är på lördag nästa vecka, men jag börjar misströsta ???? Min fru tycker att jag inte ska ge upp hoppet men jag pendlar hela tiden...

• Tussebus

Vad tråkigt kaffeTös! :(

Jag som hoppats på att allt skulle gå vägen! Men kanske kan ta ett nytt test för säkerhets skull ? Min karatetränare hade mens trots att hin var gravid.

• Tussebus
    KaffeTös skrev 2015-06-11 08:44:30 följande:

Mina svaga tester de senaste dagarna får räknas som spök då mensen kom med besked imorse. Tråkigt. Jag var så säker på att testen skulle bli starkare. Bara att ta nya tag då :(

D e tydligen ganska vanligt att man blöder mkt i början, läste jag i en annan tråd. Så d behöver inte vara kört...

Själv tjuvtestade jag idag BIM -2 men det gav negativt utslag. D va ingen morgonurin heller så jag tar inte d för nåt särskilt. Har aldrig tjuvtestat förut.

Har lite ont i gallan sista dagarna vilket inte e kul. Den ska väl inte göra ont om den inte finns?! Jaja sitter väl en sten där o trycker ..
  • Tussebus

Jag är toksvullen om magen idag o d riktigt spänner. Ser ut som om jag e o femte månaden minst. Har bara gjort FET i ostimulerad cykel. Visserligen har jag känt smärtor i galltrakten men har ju ingen gallblåsa kvar? Ska ringa Huddinge imorgon.

• Tussebus
    Javli skrev 2015-06-14 08:20:44 följande:

Någon mer som ska testa i veckan? Har bim på torsdag och ska testa då.

Har td på torsdag men BIM +1 idag.
  • Tussebus

Efter en väldigt konstig början så har mensen nu tittat in. Td på torsdag men det lär ju inte vara nån större överraskning när d blir negativt. Får göra ivf i höst då.

Svar på tråden BIM juni 2015