Inlägg från: FamMorrhår |Visa alla inlägg
  • FamMorrhår

BIM juni 2015

Får man vara med..

BIM borde vara idag eller imorgon... Ingen mens ännu... Å på nå vis är jag så säker att jag är gravid... Trots negativt test (apotekets) igår mitt på dagen...

Men har varit så sjukt trött sedan förra söndagen.. Sådär så jag somnat i soffan när 1,5åringen sover... Hänt flera gånger i veckan å de brukar INTE hända! När liten sover kör man ju gärnet med allt man vill hinna utan hjälp av småfingrar...Dessutom kände jag av fogarna idag när jag rörde mig... de brukar jag heller inte heller göra..

Har till å med köpt å gjort presentpåsar till sambon och dottern.. Bok å lite gott till liten, en sak å en bebisstrumpa till sambon.. planen är att gravtestet ska ner i hans påse sedan.,.. Meeeen kanske får jag gömma dessa påsar någon månad- vem vet!.... Magkänslan säger ändå att jag är de nu hahaha... Antar jag blir besviken om/när mensen kommer...Tungan ute

• FamMorrhår

Tjaa nää magkänslan var fel... två dagar sen blev tant röd å sen jääklar vad jag har blödit. Ursäkta men... kanske är snabbt över då... laddar om inför ny rond!

Tur de inte känns lika betungande denna gång som de kändes innan dottern kom... Men nog blev jag besviken..

Svar på tråden BIM juni 2015