• m2b

BIM juni 2015

Blir osäker på om jag skrivit något tidigare i tråden.

Har börjat köra med äl-tester efter missfallet för två veckor sen. Hoppas jag inte missat den och hoppas vi plussar direkt igen. Är på dag 19 och inget utslag än. Ni som haft missfall har det tagit lång tid för er få igång ägglossningen igen?

Känslorna är blandade med hopp att det kommer gå lika snabbt. Även tidigare graviditeter har gått snabbt, med rätt förutsättningar men samtidigt rädd det ska ta sig direkt igen fast det kanske inte "borde" och sluta i ytterligare ett missfall. Sambon har redan börjat prata om hur många försök vi verkligen ska ge det, att han inte tycker det är värt göra så man mår dåligt.

Vet inte vad jag ska skriva för äl i listan :(

• m2b

Hade positiva äl-tester i onsdags och torsdags så BIM blir 17/6 vill börja testa nu ;)

Är det någon förresten som använder familjelivs app? Den kraschar ju hela tiden :(

• m2b

Jag har använt dem. Varit nöjd. Men aldrig plussat tidigt. Iofs såg jag graviditeten vid missfallet tidigare än de som blivit bebisar. Men inte äl +7. Inte ens testat. Känns för tidigt. Beror väl på när ägget fäster i livmodern hur tidigt man kan se, efter det som hgc ökar snabbare har jag för mig. Kan ta 7 dagar innan det fäster för vissa.

jeniii88 skrev 2015-06-08 08:28:38 följande:

Nu har jag beställt hem graviditetstest från testlagret, någon som använt deras produkter? Fungerar dom bra? Har tidigare använt CB. Det stod på testlagrets hemsida att man kan använda testet redan 7 dagar efter ÄL, någon som gjort det och fått positivt så tidigt?

• m2b

Grattis till alla plus! Det ger en annan hopp med! Så klart man kan lita på clearblue testen :). Härligt veckan stegrade även med flytningarna!

Räknar ner till jag ska få testa. Räknar i kalendern flera gånger om dagen hur många dagar som gått den äl, inte går det snabbare ändå. Häromdagen hade jag kraftigt ont i ryggen och illamående pga det. Känns inte hoppfullt då det kändes så men något värre när jag fick missfallet sist. Ska försöka att inte testa för tidigt. Gha vad svårt det är när det finns massa test hemma!

• m2b

Jag tror på plus. Mitt förra (som sluttade i missfall) va allra första gången knappt synbart med Testlagret så jag köpte ett med veckoindikator och tog samma eftermiddag! Spännande. Håller tummarna här

KaffeTös skrev 2015-06-10 18:26:16 följande:

Ja, om du klickar på visa endast mig så har jag lagt upp båda här. Igår var det på testlagrets sticka och det strecket var rosa (så hoppet höjdes ju lite) och idag testade jag med cb. Dock inte med morgonurin, höll mig i tre timmar bara men det ser så grått ut och har ju läst så mycket om spök på cb :(

Hoppas på lite mer klarhet imorgon! Oavsett om det är positivt eller negativt (hoppas ju såklart på positivt) så hoppas jag att det är mer tydligt vilket som iallafall.

• m2b

Spännande! Jag tror på plus ????????

mammaA93 skrev 2015-06-10 17:08:43 följande:

Okej då blir BIM nu på lördag istället :) ska nog provtesta redan imorgonbitti

• m2b

Grattis! Hoppas det går vägen

Marta2005 skrev 2015-06-12 20:46:26 följande:

Och nu på kvällen visade testen detta resultat!

Så det går att plussa sent trotts helt negativt innan.

Håller jag tummarna att testen forsätter att bli starkare, de blev de aldrig i januari!!!

• m2b
    siz skrev 2015-06-15 08:05:59 följande:

Det kanske finns liiiite hopp för oss men vågar inte tro nåt, testet imorse vidade starkt negativt....

En till här som testar som en galning. BIM på torsdag. Inatt va jag uppe och kissade bara för inte testa på morgonen (för få timmar). Testat de två dagarna innanlår hur blank som helt. Äl +9 och +10. Senast fick jag svaaaagt +12. Så kommer väl testa imorgon, men vågar inte riktigt heller. Gha!!
  • m2b

Alltså jag mår illa. Vill inte det. Inga falska symptom tack!. Jobbigt. Har aldrig mått illa innan vecka sex innan så tror inte är ett riktigt symptom så varför behöva må illa och det ändå sätter griller i huvudet på en.

• m2b

BIM -2. Jätteblankt. Känns kört. Va idag jag plussade sist vid missfallet

• m2b
    sommarblomma1 skrev 2015-06-16 07:20:48 följande:

Bim -4 eller -5 men där är ett svagt streck. För två dagar sedan var där inget alls! Trodde verkligen inte att det skull ta sig på första riktiga försöket igen. Så glad! phpUT5AUh41796.jpg

Grattis! Så underbart
  • m2b
    sommarblomma1 skrev 2015-06-16 07:21:41 följande:
    Trist men hoppet är inte ute förren mensen kommit! Håller tummarna!
    Försöker verkligen tänka så med. Vill bara spola fram några dagar
  • m2b

Får ge upp. Tog ett imorse, fast jag hade kissat inatt, hade gått tre timmar. Borde synas NÅT Lite. Inte troligt helt plötsligt blir ett imorgon på BIM menar jag. Ledsamt

• m2b
    skepparbarn skrev 2015-06-17 22:18:42 följande:

Jag tappade hoppet om graviditet idag. Inte det att jag känt något särskilt eller så, men mitt uppi mitt googlande av ljumskar hit och ljumskar dit så insåg jag att jag vill det för mycket för att det ska vara sant. Önskar man kunde slippa dessa dagar i väntan.

usch ja ruvarveckorna är hemska, man blir ju lite smått galen. Verkligen galen.....beter sig märkligt med internet / känner efter/räknar dagar 10 ggr om dagen etc. När är BIM då? Vid mina två graviditeter som blivit bebis har jag aldrig känt något innan BIM.

Ger upp här med idag, BIM och jättenegativt. Känner mig sååå besviken.
  • m2b
    siz skrev 2015-06-18 07:35:40 följande:

Jag plussade igår bim -2!!! Jag vill önska er alla tjejer lycka till och ge inte upp! Det tog 4 månader för mig så ge bara inte upp o lycka till nu :)

Grattis! Så roligt
  • m2b

Då kom till slut lingonveckan, hoppar med till Juli tråden

• m2b

• m2b

Svar på tråden BIM juni 2015