• Marie14

BIM juni 2015

Hoppar in här - 
    tog ÄLtest igår - ganska starkt men inte lika starkt som andra strecket.
    Mycket ÄLvärk idag - massa flytningar idag. så tog jag ett test nu precis - svagare test?

Vad kan det bero på? Har ÄL redan varit? Eller är den idag?

Fattar inget.

Har BIM typ 7-8 juni.

• Marie14
    Fian88 skrev 2015-05-22 12:02:46 följande:
    Vilken tid tog du det igår? Var det på morgonen/förmiddagen så kan nog stegringen skett eftermiddag/kväll. Vissa får ju supersnabb stegring när det väl börjar visa nått
    Innan graviditeterna så hade jag starkt någon dag eller två.
    Tog igår på kvällen - typ vid 20.00.

Var samma förra månaden , gick snabbt över. Men jag så iallafall att det var ökat igår - det var svagare för några dagar sedan - så kanske som du säger, det är snabb stegring. Har påtagliga ägglossningssymtom iallafall - slemmiga, trådiga vita flytningar ...
  • Marie14

Vet inte vad som är med mig riktigt.
    Jag fick stegring på ÄLtest i torsdagskväll....fick typiska ägglossningsflytningar typ fredag och har det fortfarande. Vattniga, slemmiga , lite vitaktiga  flytningar. De trådar sig mycket. Har inte haft så här mycket flytningar sen jag var gravid. Har värk också, igår kändes det som att ägget fäste. Men kan det verkligen gå så fort? Det kändes som hugg igår.

• Marie14

Vet inte vad som är med mig riktigt.
    Jag fick stegring på ÄLtest i torsdagskväll....fick typiska ägglossningsflytningar typ fredag och har det fortfarande. Vattniga, slemmiga , lite vitaktiga  flytningar. De trådar sig mycket. Har inte haft så här mycket flytningar sen jag var gravid. Har värk också, igår kändes det som att ägget fäste. Men kan det verkligen gå så fort? Det kändes som hugg igår.

• Marie14
    NellieMeja skrev 2015-06-18 12:32:04 följande:

Det går faktiskt bra. Tisdag var ingen kul dag. Men nu ser jag ljusare på framtiden. Å hoppas att vi lyckas nästa försök. Borde ha ägglossning nästa helg om kroppen funkar som den ska nu efter missfallet.

Har du blött mkt? Kollat vul?
Svar på tråden BIM juni 2015