• siz

BIM juni 2015

Hej! Jag har BIM 20/6 nu är det bara att vänta....suck...hoppas hoppas att det sker nu (4 månaden vi försöker nu)

• siz

Jag vill oxå vara med (hehehe) har BMI 20/6 :)

mmeli skrev 2015-06-07 19:45:49 följande:

Hej på er! Tänkte hoppa in här.. Första försöket med första barnet! Jag och mitt ex försökte i 18 månader innan vi tillslut gick skilda vägar. Det är med skräckblandad förtjusning jag börjar försöka igen, men med ett helt annat lugn. Självklart så längtar jag men det får ta den tid det tar!

ÄGGLOSSNING

6-7/6 Symetrical

ca 8/6 Javli

9/6 RapidAngel, gullan83

10/6 GlitterLina

11/6 Linnsanbelle

14/6 TouchOfRed

BIM

1-2/6 knaappeen

2/6 Brinkly

3/6 miamarina84

4/6 sommarblomma1, Mayy

5/6 Tett90, sowe81

7/6 Ussaka

7-8/6 Marie14

8/6 kastrullen, NellieMeja, Nystjärnan

9/6 waan, EliWe, Tablettask

10/6 Fronten

11/6 Nirvie, 88therese

12/6 Angdev, Kvinna84a, lindakarlsson4380, lillskrutten

13/6 Tr86, Tussebus

14/6 Jeniii88, muuppeens, fsake, LetMeLiveInThatFantasy

16/6 Tussigullan

17/6 mkes, Glovey

18/6 sommarblomma1, Josssa90

19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna

20/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn

21/6 RapidAngel

ca 22/6 Javli

23/6 malre

24/6 GlitterLina

24-25/6 Suada86

26/6 linnsanbelle

27/6 TouchOfRed

30/6 Mmeli

PLUSSAT +

Caylyn bf 7/2

Desideri bf 11/2

Aniroma

gruvan bf 11/2

canada

• siz

Har bim på lördag 20/6 tog ett test nyss o de va negativt :( känns tungt...

• siz

Det kanske finns liiiite hopp för oss men vågar inte tro nåt, testet imorse vidade starkt negativt....

gullan83 skrev 2015-06-15 07:56:13 följande:

Ja har bim på söndag och testade negativt igår

• siz

Ohhh så det kanske dinns lite hopp

m2b skrev 2015-06-15 09:00:37 följande:

En till här som testar som en galning. BIM på torsdag. Inatt va jag uppe och kissade bara för inte testa på morgonen (för få timmar). Testat de två dagarna innanlår hur blank som helt. Äl +9 och +10. Senast fick jag svaaaagt +12. Så kommer väl testa imorgon, men vågar inte riktigt heller. Gha!!

• siz
    Det vackraste skrev 2015-06-15 10:24:20 följande:

Men du har bim på söndag. Det är måndag idag... sex dagar före bim. Du lär inte kunna få minsta pos förrän fyra dagar före tidigast. Vänta med nästa test till fre eller lördag.

jag har bim på lördag....ja lite hopp finns men jag känner inget o detta test va negativt :( är så nere
  • siz
    skepparbarn skrev 2015-06-15 07:51:36 följande:
    Misströsta inte. Det är fortfarande tidigt. När jag blev gravid fick jag knappt synbart plus på stickan bim-3. Trodde inte jag var gravid utan testade för att kunna ta ett glas vin. Men det var jag :) så det blev inge vin på julafton för mig
    Tack för peppningen, jag får lite hopp...mm jag hoppas detta sker, men jag känner absolut ingenting, inga ömma bröst eller vad det nu är. Men ok ska ha lite is i magen och försöka vara positiv.
  • siz

Jaha detta visste jag inte om, att när ägget fäster så hugger d till...häftigt ;)Had

skepparbarn skrev 2015-06-16 14:25:09 följande:

När ägget fäst har det känts som getingstick. Det liksom hugger till och svider. Det är ju en kontroversiell sak dock, vissa påstår att det är omöjligt att känna. Men jag är en av dem som upplevt det och tror det går :)

• siz

Jag har bim på lördag men gjorde ett test nyligen då jag dör av nyfikenhet...jag ser något pytte pyttte putte svagt...eller så indillar jag mig :s

• siz

Jag har bim på lördag. Jag gjorde ett test imorse med clear blue den visade ett litet pluss, blev så glad att att jag gjorde ett Clear bue digital test. Men testet visade "inte gravid" att att jag gjorde ett Klier blå digital test. Men testet visade så nu har ja 2 test etr med ett liter pluss som ni ser på bilden. Vad ska jag tro???

• siz

Gjorde 2 tester de som ni ser på bild visade pluss gjorde då ett digitalt som visade "inte gravid" jag kissade i en mugg o använde samma urin. Vilket test ska man tro på? Varför visar testen olika? Är förvirrad? Har någon vart med om detta?????

• siz

Vågar ej tro detta! Är sååå glad men samtidigt förvirrad! Varför visade de digitala "inte gravid"?

Det vackraste skrev 2015-06-17 07:49:42 följande:

Grattis :) du är gravid. Det digitala är mer okänsligt så det visar senare. Lita på plusset! :)

• siz

Jag plussade igår bim -2!!! Jag vill önska er alla tjejer lycka till och ge inte upp! Det tog 4 månader för mig så ge bara inte upp o lycka till nu :)

• siz

Jag har stickningar o öm i bröst och det sticker o känns i livmodrn till o från.

Maka94 skrev 2015-06-18 08:50:14 följande:

Vad har du haft för några symptom? Jag har BIM på lördag.. Inte testat något än :)

• siz

Ett tips tjejer! Köp zink tabletter till gubben o se till att han tar dem varje morgon! anledningen till att jag äntligen blev gravid i Juni trot jag att det har med att redan i maj köpte jag en burk zink åt gubben o såg till att han tog en varje morgon! Zink ska tydligen vara bra för spermierna o h själv åt jag vitamin 3D och folat tabletter. Jag trot att det gjorde mycket! Sen skippade jag ägglossningstesterna i juni och gick enbart på kroppens signaler och tittade i min ägglossnings app "woman log". Jag tror (iallafall för mig) så fixerade jag mig jätte mycket på ägglossnings testerna va som besatt. Men ja kastad de o körde på könsla. Vips så är man preggo :) lycka till

• siz

Exakt så fick jag på bim -5 2 dagar senare visade det sig ett fint pluss. Gör ett nytt om 2 dagar. Lycka till

gabriellap skrev 2015-06-19 08:03:08 följande:

Jag harså oregelbunden mens så tippar på att jag är på bim -2 till bim-5 och fick detta imorse , känns som ett spökstreck ..

• siz

Jo vi måste tänka positivt, enligt gravid appen i v 4 (

gabriellap skrev 2015-06-19 08:38:19 följande:

Jag hoppas verkligen det blir ett fint plus för mig med :) men jag har fåttså många spökstreck på clearblue så många ggr så man vågar knappt hoppas :) vilken vecka är du i nu då:)?

• siz

Kanske är för tidigt...så blev d juh för mig :) håller tummarna!!

GlitterLina skrev 2015-06-22 11:04:05 följande:

Testade i morse :( visa inget..

• siz

Så hade jag bim -5 sen bim-1 va det mycket tydligare....grattis :)

TouchOfRed skrev 2015-06-25 20:53:31 följande:

Okej, nu sitter jag vi min dator istället för mobilen, så kanske det fungerar att föra över en bild nu...

Som jag skrev imorse så tycker jag mig se ett mkt svagt streck, även min sambo tyckte han såg det. Inte så tydligt här på bild, men tydligare i verkligheten. Vad tror ni tjejer? kan det vara ngt på gång? BIM-2. Är det värt att testa imorgon igen eller ska jag behöva ha tålamod till lördag?

Svar på tråden BIM juni 2015