Inlägg från: gabriellap |Visa alla inlägg
  • gabriellap

BIM juni 2015

Hej! Då hoppar jag in i denna tråd , detta är faktiskt den första gången vi kommer göra ett riktigt försök då vi köpt ägglossningstest för första gången så hoppas verkligen :) min mens är slut imorgon .. Så är det någon som vet ungefär när man kan börja testa .. Jag har mellan 28-32 dagar menscykeln :)

• gabriellap

Ja okej vad roligt :) känns lite spännande nu när man verkligen ska försöka på riktigt .. Har du några tidigare barn innan eller blir det den första

Fsake skrev 2015-05-26 12:30:49 följande:

Hej välkommen!

Vi kör också vårt första försök nu :) har äl till helgen

• gabriellap

Vi har en dotter på 2 år snart :) hoppas det tar sig för oss båda denna månad då :)

Fsake skrev 2015-05-26 14:25:57 följande:

Jag har två, 6 och 8 år så denna blir en sladdis :) vår sista :) du?

• gabriellap

Hallå ! Jag undrar om npgon har någon erfarenhet av clearblues digitala ägglossningstest.. På mitt test så blev det ingen glad gubbe , det blev bara en cirkel och det betyder ju att jag inte har ägglossning men när jag drar ut Stickan så finns tvp blåa streck ? Ett kontroll streck och ett svagt vid sidan .. Vad betyder detta ?:/

• gabriellap

Ja okej :) känns konstigt om jag snart skulle ha ägglossning då min mens tog slut för två dagar sedan .. Men tog ett nytt nu och då var strecket ännu tydligare ? Fattar ingenting :/

gabriellap skrev 2015-05-27 22:20:39 följande:

Hallå ! Jag undrar om npgon har någon erfarenhet av clearblues digitala ägglossningstest.. På mitt test så blev det ingen glad gubbe , det blev bara en cirkel och det betyder ju att jag inte har ägglossning men när jag drar ut Stickan så finns tvp blåa streck ? Ett kontroll streck och ett svagt vid sidan .. Vad betyder detta ?:/

• gabriellap

Okej :) tack för svaret .. Detta är första gången någonsin jag provar med ägglossningstest nämligen :)

Tett90 skrev 2015-05-27 23:06:33 följande:

Förstår;) jag brukar ha utslag hela månaden på äl tester dock .. Har bara använt dessa digitala 2 månader och litar på att när gubben kommer är de äl :) varken innan eller efter !

• gabriellap

Jag ser ett svagt streck !:)

Mileya skrev 2015-05-30 10:22:17 följande:

Tror ni detta kan va början till ett plus? BIM-6

Känner mig så jäkla konstig. Brösten sticker och kliar, svag molvärk från och tilstal och riktigt förjävligt humör (stackars karl!)

12:e försöket nu...

• gabriellap

Detta är mitt första ägglossningstest någonsin .. Går det år rätt håll och hur lpngt tid tror ni det tar att få Max utslag :)?

• gabriellap

Går tydligen inte ens att lägga in bild :/

gabriellap skrev 2015-06-02 17:21:55 följande:

Detta är mitt första ägglossningstest någonsin .. Går det år rätt håll och hur lpngt tid tror ni det tar att få Max utslag :)?

Svar på tråden BIM juni 2015