• mikamon

BIM juni 2015

Hoppar in här jag med. Jag har oregelbunden mens (förra menscykeln var ca 58dar lång). Jag 30år, min sambo 31. Första barnet. Vi har försökt sen i dec (blev gravid innan jul men det blev ett tidigt missfall).

Senaste mensen började 30/4, med beräknad ÄL 14/5 som inte dök upp. Jag har nu testat med älstickor ända sen 11/5, utan att ha fått positivt. Lite höga stegringar dom här senaste dagarna, så ÄL är förmodligen på gång, förhoppningsvis.

• mikamon
    Symetrical skrev 2015-05-22 20:59:10 följande:

Klart den är! Heja lh:n friskt humör, det är det som lh:n gör! Heja heja heja!

/övertrött småbarnsmorsa som bör knoppa in!

Haha! ;) bästa hejarklacket!
  • mikamon

Uhh. Tråkiga, långa vänteleken. Ägglossning, where are you? Dagens test var tråkig. Höjning men inte riktigt "där" än. Har dock börjat få (ursäkta) lite vattnigare flytningar så sna-aaart kanske. Tjejmagen känns lite skum.

• mikamon

Snälla lilla ägget, släpp loss! Det är ju fredag ;) Kontrollstrecket är liiite starkare så jag vågar gissa på ägglossning imorgon eller på söndag. Magen har börjat ömma, så hoppas hoppas hoppas!

Bild via länk då Familjeliv-appen strular: www.ladda-upp.se/bilder/noxrdiwgzjnzhw/

• mikamon
    EliWe skrev 2015-05-29 17:10:08 följande:

aaah bra, då är det inte bara hos mig appen strular. Jag kan läsa, men inte skriva inlägg från appen

Blev irriterad som tusan ;)

Kan inte lägga upp bild via safari heller (använder IPad)
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-05-30 06:53:47 följande:

Jag har inte kunnat skriva något alls i appen sedan i förrgår och detta gör mig nästa oproportionerligt lack! Har som den fl-maniska individ jag är velat

önska soofa en trevlig resa till Danmark,

sura över det faktum att varken hon eller linsanbelle lydde min order om att inte dyka upp i den här tråden,

hurra för att mikamon äntligen fått lite mer stegring på äl-test (hur ser det ut nu, raring?)

och

beklaga mig över att mina letrozoltabletter ger mig klimakterieliknande besvär (vid 31 års ålder) och nu sedan igår dessutom fått mig att börja blöda lite så tidigt som på cd 9.

/stämningshöjaren

Så himla go :D jag har också surat över appen. Jag har ännu inte tagit ett till test, men tänkte göra det vid 11-12 idag. Hoppas på ännu mer stegring! Jag har haft lite molvärk nu på morgonen, så hoppas det är ett bra tecken. Kroppstempen har legat under 36.40 varje morgon nu. Har inte sexat än (vi båda däckade väldigt tidigt igår).

Oj, är det en biverkning eller ska man blöda av Letrozolen?
  • mikamon

Jäkla ägglossningsstickor som gör mig smått förvirrad. Fick nästintill positivt 29/5 men den 30/5 blev det ett smalt men starkt streck, för att på kvällen bli svagare igen. Räknas det som positivt? Om det var positivt så har jag då eventuellt ägglossning idag eller imorgon? Idag har stickorna varit svagare. Kan tilläggas att morgontempen har knappt höjts. Molvärk fortfarande och vattniga flytningar. Är det äl så visar det sig om ca två veckor eller så, antar jag :)

Förlåt för en jobbig bild, men såhär har det alltså sett ut. (Vem var det som skulle lägga testerna på hyllan ett tag? Inte jag, nejdå :D)

Bilden, då FL-appen strular fortf: www.ladda-upp.se/bilder/btimqsvmpgpmwd/ )

Och förlåt för ett rörigt inlägg, haha. Grattis till alla plus! Underbart <3

• mikamon
    Desideri skrev 2015-06-01 09:15:00 följande:

Plussade idag, på bim-4. Kan inte fatta det. :)

Grattis!!
  • mikamon
    skepparbarn skrev 2015-06-06 13:07:13 följande:

Får se om bilden kommer med. De är något starkare i verkligheten. Stegringen har avtagit så jagh måste ha missat den :/ Men vi har sexat i alla fall.

Mina test har sett likadana ut i ungefär en veckas tid. Häromdan kom äggviteflytningarna och molvärken så kan hända att jag har ÄL trots att testerna inte visar något, eller att ÄL är helt enkelt på gång vilken dag som helst nu. Vi sexade till det igår, och lär göra det varannan dag nu.

Har du några ÄL-symptom?
  • mikamon

Jag har nog ägglossning när som helst. Äggviteflytningar i massor, öm och svullen mage. Ältestet är inte positivt än men har fått en höjning. Hoppas på att ägget lossnar snart :)

Svar på tråden BIM juni 2015