• knaappeen

BIM juni 2015

Hoppar in här jag med

Pga väldigt sparsam mens sså fick vi pausa maj månad då jag fick ta primolut nor för att få i gång blödning. Dock kom aldrig någon blödning men igår kväll,inatt o idag så har jag haft ont o hö äggstock o mage o ÄL testerna visar stegring så hoppas kroppen fortsätter på samma bana nu.

Så BIM blir 31/5 eller 1 /6

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

ÄGGLOSSNING

17/5 knaappeen

18/5 Caylyn, malar87

18-19/5 aniroma

22/5 miamarina84

23/5 gruvan

20-25/5 Desideri

23-24/5 Nystjärna

25/5 kastrullen

26/5 waan

29/5 Angdev, lillskrutten, Nirvie

31/5 jeniii888

1/6 fsake

2/6 mkes,

4/6 sommarblomma1

BIM

1-2/6 knaappeen

2/6 Caylyn

3/6 miamarina84, Desideri

4/6 gruvan, Fian88

4-5/6 aniroma

5/6 Tett90

7/6 Nystjärna

8/6 kastrullen

9/6 waan

12/6 Angdev

13/6 Nirvie

14/6 Jeniii88

16/6 fsake

17/6 mkes

18/6 sommarblomma1

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Började med ProgesterAll kräm idag, villig o testa det mesta nu! Bara att vänta o se om mensen kmr1-2 juni.

Även beställt hem Membrasin som ska vara bra för slemhinnor, kollat upp mina värden för sköldkörteln o fått ökad dos Levaxin och gjort ett VUL där allt såg bra ut.

Nu får det fan ta sig:-P

• knaappeen

Jaha mensen kom 4 dagar för tidigt..börjar känna att chanserna blir mindre o mindre för varje månad.

Trodde ja skulle vara 2 barnsmamma innan 30 men verkar nog kört... 1,5 år senare o ingen bebis än..

Hade förra grav gått vägen hade bf varit om 7 dagar. Känns jobbigt nu när mensen kom...

• knaappeen

BIM eftersläntare ;)

12/6 lillskrutten

14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09

16/6 medow

BIM

17/6 mkes, Glovey, m2b

18/6 Josssa90, Cystan, sommarblomma1

19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83

20/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis

20-21/6 gabriellap

21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87

22-23/6 mikamon, Tassen

23/6 skepparbarn

24/6 GlitterLina , Knaappeen

24-25/6 Suada86

26/6 linnsanbelle

27/6 TouchOfRed

29/6 Mmeli

30/6 soofa, Att vänta

PLUSSAT +

Caylyn BF 7/2

Desideri BF11/2

Aniroma

canada

EliWe

lindakarlsson4380 BF19/2

sladda

Marta2005

NellieMeja BF 18/2

Marie14

Nenna

Längtan Så Stor

Javli

siz

svurkbebis BF 28/2

• knaappeen
    GlitterLina skrev 2015-06-22 21:46:40 följande:

Grattis till alla ni som plussat :) & såklart lycka till ni som väntar på plus.

Kan ni hjälpa mig förklara. Har inte hört ordet uppklarning förut.

Vad har ni för erfarenheter vid en uppklarning? Jag va på gyn i förmiddags & gjorde undersökning med vul. Jag har Bim om ca 2 dar. Gjorde tidigt i morse ett gravtest som visade negativt.. På gyn säger hon glatt, :) här kan nog va något.. Hon säger att hon ser en uppklarning. Att det kan troligtvis va början till en graviditet väldig tidig kanske v 4.. Så bara att avvakta å se vad som sker..

Vill gärna höra av andra som vart me om detta förut.. Vad hände sen? Blev det en riktig graviditet eller kom det blödning?

Tacksam för svar.

Det här läste jag precis innan jag gick in här o såh att du frågat om det haha.

Vilken tajming.

Detta är allt så inte sv egen erfarenheten utan i en tråd jag läste

"Uppklarning är den första, första saken man kan se av en graviditet. Det är en liten vätskefylld blåsa som är det som kommer bilda fostersäckar och så senare. En uppklarning säger inte så mycket om graviditetens chanser, det är när man ser hjärtslag som missfallsrisken minskar dramatiskt. I 6+0 ska hjärtslagen finnas, men de kan vara svåra att se innan 7+0."

Lite hjälp för dig kanske
  • knaappeen

Kom precis på en läskig sak..

Cykeln då jag plussade förra gången (september) 9 månader sedan...

så hade jag ÄL 10e, BIM 21a, plussade svagt 24e.

Denna cykel hade jag ÄL 10e , har BIM mellan 21a eller 24e beroende på om ja går efter förra cykel eller genomsnittlig cykel..

Åh vad jag hoppas att historien upprepar sig! Känns lite ironiskt på nått sätt att alla 3 datum stämmer exakt 9(!) månader efter förra plusset haha

• knaappeen
    GlitterLina skrev 2015-06-24 09:58:51 följande:

Skulle ha mens idag! kan inte fatta att det e sant!Jag e gravid :) Trots bara en äggledare!

Åh Grattis vad kul!!

Hur länge har ni försökt?
Svar på tråden BIM juni 2015