BIM juni 2015
Följt varandra sedan februari så nu börjar jag bli less på dig. Vad sägs om att juni blir sista månaden?!
Hej hej! Kommer från maj tråden..! Har inte fått mensen än men testade neg idag på ÄL+11 och bim-4 och har en stark känsla av att det inte tog sig.
Inväntar mensen på tisdag men efter det så blir det nya datum; ÄL 7/6 och bim 22/6 (alldeles lagom EFTER midsommar, haha).
Helt rätt! <3 sup o svälj, trevlig midsommarhelg!
(Såg du jag skrev till dig i en annan tråd.......
kompis!)
Jag hoppar in här med er. Har äl inom några dagar. Bim borde bli 6/6.
Har en dotter född aug12, försökt få syskon den juli13, men har två ma och ett mf och en kemisk graviditet. Det här blir 6e försöket sen senaste ma/skrapningen.
Ikväll ska jag o mannen ha en barnfri natt på hotell, o äl testet är nästan positivt, blir nog helt positivt imorgon, så tajmingen känns toppen på den hotellbokningen ![]()

Hoppar in här...fick menas idag så inget plus i maj. Tänkte köra ÄL-test denna månaden och undrar vilken tid på dygnet ni testar och vilket märke på test som ni kör med?
Hoppar in här jag med. Jag har oregelbunden mens (förra menscykeln var ca 58dar lång). Jag 30år, min sambo 31. Första barnet. Vi har försökt sen i dec (blev gravid innan jul men det blev ett tidigt missfall).
Senaste mensen började 30/4, med beräknad ÄL 14/5 som inte dök upp. Jag har nu testat med älstickor ända sen 11/5, utan att ha fått positivt. Lite höga stegringar dom här senaste dagarna, så ÄL är förmodligen på gång, förhoppningsvis.
Första letrozoltabletten svald. Nu är frågan vad som kommer först; äl eller outhärdliga biverkningar..!?
Gyn ringer i eftermiddag så att vi kan boka in ett vul om typ en vecka för att kontrollera hur mycket (eller lite!?!??) äggblåsorna växt till sig.
Vet inte vad som är med mig riktigt.
Jag fick stegring på ÄLtest i torsdagskväll....fick typiska ägglossningsflytningar typ fredag och har det fortfarande. Vattniga, slemmiga , lite vitaktiga flytningar. De trådar sig mycket. Har inte haft så här mycket flytningar sen jag var gravid. Har värk också, igår kändes det som att ägget fäste. Men kan det verkligen gå så fort? Det kändes som hugg igår.