Inlägg från: sommarblomma1 |Visa alla inlägg
  • sommarblomma1

BIM juni 2015

Jag är en riktig klant! Får se om jag kan ta ett riktigt grav test imorgon istället! Haha

• sommarblomma1
    Att vänta skrev 2015-06-16 14:36:03 följande:
    Haha! Håller tummarna att du får lika fint streck på riktigt test! Jobbigt att lura sig själv så där.
    Känns helt ok faktiskt. Vi har eg tjuvstartat lite och visst blir man glad om där blir nåt men blir det inget så har man hela härliga sommaren att slippa må dåligt :) har ju 5 dagar kvar ca så mycket kan ju hända än!
  • sommarblomma1
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 20:39:47 följande:

Jag plussade precis med clear blue :) BF 24 Feb

Någon mer som är bosatt i Gbg?:)

Jag!
  • sommarblomma1
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 21:04:37 följande:

Va kul sommarblomma :) går det bra för oss kanske vi kan starta en gbg grupp med bf i Feb :)

Absolut! Är det första barnet?
  • sommarblomma1
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 21:54:14 följande:
    Kom och följ oss i tråden BF Februari/Mars 2016 :)

Nej detta blir andra. Har en liten gris på 1,5 år :) du?
    Detta blir 3:e. Har två på 4 resp 2 år. Jag ansluter om jag får ett + i helgen :)
  • sommarblomma1
    Angdev skrev 2015-06-17 09:33:03 följande:
    Har aldrig varit med om det innan. Är det vanligt? Kan jag göra något för att förebygga det? Hur sen kan mensen bli nu? Sorry många frågor :)
    Det är tydligen vanligt att man bara har ca 10 ägglossningar på ett år så inget konstigt!
  • sommarblomma1

Tog ett test på bim -2 eller -3 idag och det var blankt :( hoppet är inte ute än men tror inte det tagit sig denna månad

• sommarblomma1
    NellieMeja skrev 2015-06-18 09:21:45 följande:
    Jag fick minus på Bim-1 men plussade sen på dag bim+5. Så ge inte upp
    Men om du plussade först på bim +5, kan inte det nåt att göra med missfallet och att nåt var fel? Eller det kanske inte hänger ihop alls?

Har ju lite svårt att veta när äl va exakt då jag var utomlands och jag inte hade med mig ältesterna så kanske att det var ytterligare några dagar längre fram.. Ställer dock in mig på juni månad :)
  • sommarblomma1
    Meli09 skrev 2015-06-18 12:55:51 följande:

Mensen kom igår, min lutealfas är alldeles för kort, hade ÄL för bara 6 dagar sedan nu är mensen här. Har hört att rosenrot kan hjälpa ägglossningen på traven, någon som testat det?

Ingen aning om det kan förlänga en lutealfas men jag tänkte testa det för att korta ner min långa cykel. Men det kanske är positivt för menscykeln oavsett vilket "problem" man har?
  • sommarblomma1
    Meli09 skrev 2015-06-18 13:13:47 följande:
    Tror att rosenrot kan få ägglossningen att komma igång tidigare. För så som det är nu så hinner ju ägget inte fästa även om det är befruktat
    Ja men då kan det nog funka oavsett! Min mens kommer alltid 14 dagar efter äl så kommer den tidigare så blir ju cykeln kortare. Hoppas att din lutealfas blir längre med då! Var ganska dyrt tycker jag men kan ju vara värt att prova, iaf om det visar sig funka haha
Svar på tråden BIM juni 2015