Inlägg från: gabriellap |Visa alla inlägg
  • gabriellap

BIM juni 2015

Detta är första månaden jag provar med ägglossningstest .. Min mens slutade den 26-27 maj och idag når jag testar med ägglossningstest för jag svaga utslag och nyss när jag testde igen så var det något starkare .. Är detta möjligt att ha ägglossning så tätt inpå mensens slut ( jag har ändå 30-32 dagars menscykel)?

• gabriellap

Måste ha matchat in det bra nu hoppas jag .. Ägglossning idag så sex både igår och idag och en till gång ikväll haha..har alltså ägglossning ca 8-9 dagar efter mens enligt clearblues test:)

• gabriellap

Jag har också bm 21-22 :) då hade du ägglossning i helgen ?:)

malre skrev 2015-06-08 14:35:49 följande:

ÄL tidigare den här månaden, så ny BIM är 21 eller 22 juni

• gabriellap

Hallå tjejer .. Idag rensade jag badrumsskåpen och hittade ett ägglossningstest så jag tänkte att jag använder det ( fråga mig inte varför , för det har jag inte svar på själv haha) och upp kommer två tydliga streck trots att jag idag är på äl+7 .. Är det någon som har en bra förklaring på detta , då detta var min första månad att prova äl tester så har jag ingen aning om det kanske är så att det alltid visas två streck ?

Kul förresten att se några som plussat :)

• gabriellap

Ja det är starkt :) tycker det är konstigt eftersom jag bara är på äl+7 ..

Symetrical skrev 2015-06-13 07:24:17 följande:

Är även teststrecket starkt..? Isf kan det vara ett gott tecken, då äl-test även kan snappa upp hcg.

• gabriellap

Äl+ 8 idag och har i flera dagar haft stickningar och lite små ont i tjejmagen, men jag tror att jag "känner" efter för mycket för att jag så gärna vill blir gravid :)

Är det någon av er andra som har det som jag i magen ?

• gabriellap

Ja precis ! Jag tror att jag känner efter så himla mycket, hoppas vi får plus då ! Jag kommer också testa på onsdag tidigast :)

svurkbebis skrev 2015-06-14 20:54:57 följande:

Jag hade likadant fast 5-6 dagar efter efter ÄL

Nu har jag flera grav.symtom ska testa på onsdag på BIM-3 och hoppas att inte min kropp bara spelar mig ett spratt

• gabriellap

Nä precis .. Hade jag fått välja hade jag tagit gravidtest redan igår haha.. Jag har oregelbunden mens och med tanke på att min ägglossning kom tidigare än jag trott tror jag bim är på fredag eller lördag :) du då?

svurkbebis skrev 2015-06-14 21:27:48 följande:

jag med tidigast onsdag, kommer antagligen inte kunna hålla mig längre då Hur långt har du till BIM?

• gabriellap

Imorgon bitti tänkte jag testa ,igår började tuttarna värka och gör det fortfarande , även ett illamående och en hungerkänsla har kommit. Jag hoppas verkligen att jag inte inbillar mig , detta är ändå första försöket så skulle vara lite för bra för att vara sant om det hade tagit sig redan:) någon mer som tänkte testa imorgon :)?

• gabriellap

Jag harså oregelbunden mens så tippar på att jag är på bim -2 till bim-5 och fick detta imorse , känns som ett spökstreck ..

• gabriellap

Jag hoppas verkligen det blir ett fint plus för mig med :) men jag har fåttså många spökstreck på clearblue så många ggr så man vågar knappt hoppas :) vilken vecka är du i nu då:)?

siz skrev 2015-06-19 08:30:28 följande:

Exakt så fick jag på bim -5 2 dagar senare visade det sig ett fint pluss. Gör ett nytt om 2 dagar. Lycka till

• gabriellap

Åh tack vad snäll du är ! Har inte hängt med så bra i denna tråd .. Har du bim snart ?:)

Symetrical skrev 2015-06-19 08:41:47 följande:

Ser absolut ett streck! Håller tummarna för att det är äkta!

• gabriellap

Åh nej vad tråkigt :( hoppas det tar sig denna gång för dig och att den vill stanna :)

Symetrical skrev 2015-06-19 10:06:08 följande:

Hahaha. Nej, jag fick supertidigt missfall (visste inte ens att jag var gravid!) för typ nån vecka sedan, så nu inväntar jag äl som förhoppningsvis dyker upp inom ett par veckor (förra cykeln kom den på dag 44!)

• gabriellap
    Suada86 skrev 2015-06-20 10:50:54 följande:

Ni som plussat vad har ni haft/har symptom dagar innan bim? Jag är på Bim-5 och har inga spec symptom förutom ömma bröst sedan ÄL....

Senaste dagarna har tuttarna känts tunga och gjort ont sen har det sticks i magen och jag har varit väldigt trött och kissat mycket samt dålig i magen :) hoppas du får ditt plus!
  • gabriellap
    Symetrical skrev 2015-06-20 14:26:47 följande:
    Visste väl det! Stort grattis babe! smile2.gif
    Haha ja tack :) ska ta test med morgon urin imorgon för att vara helt säker ..!
  • gabriellap
    Suada86 skrev 2015-06-20 17:26:37 följande:
    Grattis till ditt fina plus! Har också vart dålig i magen o kissat i massor om nätterna som jag inte brukar...hoppas hoppas att det tagit sig :)
    Ja hoppas !! :) när har du bim ?
  • gabriellap
    Suada86 skrev 2015-06-20 18:15:49 följande:
    Håller tummarna! Har bim förmodligen på torsdag 25/6 enl appen... känner nämligen ingen molvärk därav att ja inte tror att det tagit sig :(
    Det är ju så olika hur man känner :) du ska inte känna att det är kört för att du inte känner något .. När jag var gravid sist (tyvärr slutade det i MA) så kände jag ingenting i början .. Så hoppet är inte ute :)
  • gabriellap

Tog ett nytt gravtest imorse men det är inte tydligare .. Känns som att det kan ha stannat av :/

• gabriellap

Fick det här imorse så det är starkare nu !:) lycka till alla tjejer .. Och hoppas ni får era efterlängtade plus väldigt snart .. Det är ni värda !!:)

Svar på tråden BIM juni 2015