Inlägg från: GlitterLina |Visa alla inlägg
  • GlitterLina

BIM juni 2015

sladda skrev 2015-06-10 22:43:54 följande:

Visste inte att jag var privat. Men tror jag lyckades ändra nu???

Nu gick det å komma in :) men hur ser man bilden?
  • GlitterLina
    NellieMeja skrev 2015-06-13 09:43:23 följande:

Ååå så glad. Testade ju negativt med rfsu test på bim -1 å trodde det var kört. Men mensen kom aldrig fast att jag trott det många gånger denna vecka.

Va roligt :)
  • GlitterLina
    gabriellap skrev 2015-06-13 08:05:46 följande:

Ja det är starkt :) tycker det är konstigt eftersom jag bara är på äl+7 ..

Har du bild på testet :)
  • GlitterLina
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-16 07:36:06 följande:

Men jag testade ägglossningstest igår bara för skojs skull. BIM+4 och fick detta resultat (starkare än teststrecket)

phpqvx1DP76894.jpg

Fast ÄLtest kan även visa posetivt vid mens..

Har du tagit ett vanligt gravtest?

:) men du e säkert gravid. Grattis
  • GlitterLina
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-16 09:41:54 följande:
    Nej alltså jag är gravid i v.5, testade positivt BIM-2 :) men hade kvar ägglossningstest så testade för skojs skull :D Tack!

phpJLqnRO94964.jpgphpEDtGbc41795.jpg
    Haha underbart :) lycka till nu
  • GlitterLina
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 20:38:26 följande:

Jag plussade precis med clear blue :) BF 24 Feb

Någon mer som är bosatt i Gbg?:)

Va roligt grattis till plusset :)

Jag bor i Göteborg :) eller rättare sagt Landvetter :)
  • GlitterLina
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 22:06:43 följande:
    Grattis till dig med :) kom till vår tråd med om du vill BF februari/Mars 2016!
    Tack men jag har inte plussat än! Hoppas dock göra det i dagarna!
    Håll tummarna för mig
  • GlitterLina

En vecka kvar till Bim. Jag känner inga falska gravsymtom som jag brukar.. Hoppas det betyder nåt bra!

• GlitterLina
    TouchOfRed skrev 2015-06-22 21:42:35 följande:

Grattis till alla som plussat! Vilken babyboom det blir i denna tråden! Solig

Här börjar BIM närma sig (BIM-5 idag) och har precis beställt hem några gravtest. Brukar vara ganska snabb leverans så hoppas jag får hem dem redan imorgon så jag kan testa på onsdag (BIM-3). Håll tummarna för mig! Flört

Håller tummar såklart :)
  • GlitterLina
    gabriellap skrev 2015-06-22 17:31:48 följande:

Fick det här imorse så det är starkare nu !:) lycka till alla tjejer .. Och hoppas ni får era efterlängtade plus väldigt snart .. Det är ni värda !!:) phpNMp2nG31507.jpg

Underbart :) grattis
  • GlitterLina

Grattis till alla ni som plussat :) & såklart lycka till ni som väntar på plus.

Kan ni hjälpa mig förklara. Har inte hört ordet uppklarning förut.
    Vad har ni för erfarenheter vid en uppklarning? Jag va på gyn i förmiddags & gjorde undersökning med vul. Jag har Bim om ca 2 dar. Gjorde tidigt i morse ett gravtest som visade negativt.. På gyn säger hon glatt, :) här kan nog va något.. Hon säger att hon ser en uppklarning. Att det kan troligtvis va början till en graviditet väldig tidig kanske v 4.. Så bara att avvakta å se vad som sker..
    Vill gärna höra av andra som vart me om detta förut.. Vad hände sen? Blev det en riktig graviditet eller kom det blödning?
    Tacksam för svar.

• GlitterLina
    knaappeen skrev 2015-06-22 22:32:31 följande:
    Det här läste jag precis innan jag gick in här o såh att du frågat om det haha.

Vilken tajming.

Detta är allt så inte sv egen erfarenheten utan i en tråd jag läste

"Uppklarning är den första, första saken man kan se av en graviditet. Det är en liten vätskefylld blåsa som är det som kommer bilda fostersäckar och så senare. En uppklarning säger inte så mycket om graviditetens chanser, det är när man ser hjärtslag som missfallsrisken minskar dramatiskt. I 6+0 ska hjärtslagen finnas, men de kan vara svåra att se innan 7+0."

Lite hjälp för dig kanske smile1.gif
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Oj oj hoppas hoppas hoppas det blir en riktig graviditet
  • GlitterLina
    Det vackraste skrev 2015-06-24 11:39:49 följande:

Grattis. :) Då hade gyn rätt igår då. Du testade väl neg i förrgår? :)

Stämmer va hos gyn i fredags men fick då neg på gravtest. :)
  • GlitterLina
    linnsanbelle skrev 2015-06-24 18:52:46 följande:
    whaaa :D STORT GRATTIS!!!! Åh, hoppas jag också plussar snart :) Du testade tidigare va men fick neg? Va har du för symptom?
    www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
    Tack :) :). Ja fick ju neg i måndags! Hade inga symptom alls faktiskt denna gång. Men nu börjar det krypa fram
  • GlitterLina
    linnsanbelle skrev 2015-06-24 22:40:07 följande:
    åh va kul :D jag ska nog testa imorgon, hoppas jag joinar dig!
    www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
    Håller tummar för dig så vi kan följas :)
  • GlitterLina
    linnsanbelle skrev 2015-06-26 08:30:55 följande:

Det är verkligen sant!

4 mars blir vi föräldrar.

Önskar alla ett stort lycka till som fortfarande försöker <3

phpPkm7BW44496.jpg

Jaa vad roligt :) grattis <3
Svar på tråden BIM juni 2015