BIM juni 2015
Visste inte att jag var privat. Men tror jag lyckades ändra nu???
Visste inte att jag var privat. Men tror jag lyckades ändra nu???
Ååå så glad. Testade ju negativt med rfsu test på bim -1 å trodde det var kört. Men mensen kom aldrig fast att jag trott det många gånger denna vecka.
Ja det är starkt :) tycker det är konstigt eftersom jag bara är på äl+7 ..
Min bf blir den 18/2
Men jag testade ägglossningstest igår bara för skojs skull. BIM+4 och fick detta resultat (starkare än teststrecket)

Jag plussade precis med clear blue :) BF 24 Feb
Någon mer som är bosatt i Gbg?:)
En vecka kvar till Bim. Jag känner inga falska gravsymtom som jag brukar.. Hoppas det betyder nåt bra!
Testade i morse :( visa inget..
Grattis till alla som plussat! Vilken babyboom det blir i denna tråden! 
Här börjar BIM närma sig (BIM-5 idag) och har precis beställt hem några gravtest. Brukar vara ganska snabb leverans så hoppas jag får hem dem redan imorgon så jag kan testa på onsdag (BIM-3). Håll tummarna för mig! 
Fick det här imorse så det är starkare nu !:) lycka till alla tjejer .. Och hoppas ni får era efterlängtade plus väldigt snart .. Det är ni värda !!:) 
Grattis till alla ni som plussat :) & såklart lycka till ni som väntar på plus.
Kan ni hjälpa mig förklara. Har inte hört ordet uppklarning förut.
Vad har ni för erfarenheter vid en uppklarning? Jag va på gyn i förmiddags & gjorde undersökning med vul. Jag har Bim om ca 2 dar. Gjorde tidigt i morse ett gravtest som visade negativt.. På gyn säger hon glatt, :) här kan nog va något.. Hon säger att hon ser en uppklarning. Att det kan troligtvis va början till en graviditet väldig tidig kanske v 4.. Så bara att avvakta å se vad som sker..
Vill gärna höra av andra som vart me om detta förut.. Vad hände sen? Blev det en riktig graviditet eller kom det blödning?
Tacksam för svar.
Skulle ha mens idag! kan inte fatta att det e sant!Jag e gravid :) Trots bara en äggledare! 
Grattis. :) Då hade gyn rätt igår då. Du testade väl neg i förrgår? :)
Det är verkligen sant!
4 mars blir vi föräldrar.
Önskar alla ett stort lycka till som fortfarande försöker <3