Inlägg från: NellieMeja |Visa alla inlägg
  • NellieMeja

BIM juni 2015

GlitterLina skrev 2015-06-13 09:49:52 följande:

Va roligt :)

Är skakis å så glad
  • NellieMeja

Ta

Fronten skrev 2015-06-13 10:33:31 följande:

[quote=75416484][quote-nick]NellieMeja skrev 2015-06-13 09:41:44 följande:[/quote-nick]

Grattis Grattis.[/quote]

Tack
  • NellieMeja
    EliWe skrev 2015-06-13 10:04:46 följande:

Grattis!!

RFSU suger! Jag testade med det på BIM och såg en skugga, tog CB digital och fick också "gravid 1-2" :) 

Rfsu ångrar att jag testade med det i söndags. Tack för alla Gratulationer. Å hoppas ni oxå får plus
  • NellieMeja

Lyckan blev kort varig plussade ju på bim +5 . Men nu är missfall på gång. Blir så arg å besviken. Kunde ju lika gärna mensen kommit förra måndagen. Hade missfall när vi skulle försöka få tvåan så känner i gen detta. Blä. Blir ett 7 försök. F-n

• NellieMeja
    sommarblomma1 skrev 2015-06-18 08:01:59 följande:

Tog ett test på bim -2 eller -3 idag och det var blankt :( hoppet är inte ute än men tror inte det tagit sig denna månad

Jag fick minus på Bim-1 men plussade sen på dag bim+5. Så ge inte upp
  • NellieMeja
    Malin 845 skrev 2015-06-18 11:43:49 följande:

Hur går det för dig? Håller tummarna!

Det går faktiskt bra. Tisdag var ingen kul dag. Men nu ser jag ljusare på framtiden. Å hoppas att vi lyckas nästa försök. Borde ha ägglossning nästa helg om kroppen funkar som den ska nu efter missfallet.
  • NellieMeja
    sommarblomma1 skrev 2015-06-18 12:36:15 följande:

Men om du plussade först på bim +5, kan inte det nåt att göra med missfallet och att nåt var fel? Eller det kanske inte hänger ihop alls?

Har ju lite svårt att veta när äl va exakt då jag var utomlands och jag inte hade med mig ältesterna så kanske att det var ytterligare några dagar längre fram.. Ställer dock in mig på juni månad :)

Jag testade inte igen för en bim+5. Så jag kanske skulle plussat tidigare om jag testat
  • NellieMeja
    Marie14 skrev 2015-06-18 12:35:10 följande:

Har du blött mkt? Kollat vul?

Nej har inte vart å tagit ett vul eller pratat med en bm. Har haft missfall förut. Har blött som en vanlig mens och haft ordentlig mensvärk liknade smärtor.
  • NellieMeja
    Malin 845 skrev 2015-06-18 20:31:21 följande:

Men de bekräftade hos bm att det var ett missfall? Hoppas det tar sig fort igen! Lycka till!

*styrkekram*

Nopp har inte varit kontakt med någon Bm. Har haft missfall förut. Ska ta ett gravtest nästa helg igen. Så gjorde jag sist å då hade jag kontakt med Bm fick inte kom in då och var i samma vecka ungefär Kände att det är ingen idé å ringa hon säger bara man ska avvakta å sen ta ett gravtest.
  • NellieMeja
    Fsake skrev 2015-06-23 23:51:22 följande:

Jag är snart 34 och är på andra försöket på tredje barnet, har bim 5/7. Kom till julitråden

Hur många barn har du? Har det gått snabbt tidigare att bli gravid?

Jag är oxå 35 å försöker få ett tredje barn. Försök nr7
  • NellieMeja
    GlitterLina skrev 2015-06-24 09:58:51 följande:

Skulle ha mens idag! kan inte fatta att det e sant!Jag e gravid :) Trots bara en äggledare!

Grattis vad kul
Svar på tråden BIM juni 2015