BIM juni 2015
Va roligt :)
Va roligt :)
Tack
Åh, vad roligt! Grattis! :D
Ta
[quote=75416484][quote-nick]NellieMeja skrev 2015-06-13 09:41:44 följande:[/quote-nick]
Grattis!!
RFSU suger! Jag testade med det på BIM och såg en skugga, tog CB digital och fick också "gravid 1-2" :)
Min bf blir den 18/2
Samma som min då :)
Lyckan blev kort varig plussade ju på bim +5 . Men nu är missfall på gång. Blir så arg å besviken. Kunde ju lika gärna mensen kommit förra måndagen. Hade missfall när vi skulle försöka få tvåan så känner i gen detta. Blä. Blir ett 7 försök. F-n
Tog ett test på bim -2 eller -3 idag och det var blankt :( hoppet är inte ute än men tror inte det tagit sig denna månad
Hur går det för dig? Håller tummarna!
Men om du plussade först på bim +5, kan inte det nåt att göra med missfallet och att nåt var fel? Eller det kanske inte hänger ihop alls?
Har ju lite svårt att veta när äl va exakt då jag var utomlands och jag inte hade med mig ältesterna så kanske att det var ytterligare några dagar längre fram.. Ställer dock in mig på juni månad :)
Har du blött mkt? Kollat vul?
Men de bekräftade hos bm att det var ett missfall? Hoppas det tar sig fort igen! Lycka till!
*styrkekram*
Jag är snart 34 och är på andra försöket på tredje barnet, har bim 5/7. Kom till julitråden
Hur många barn har du? Har det gått snabbt tidigare att bli gravid?
Skulle ha mens idag! kan inte fatta att det e sant!Jag e gravid :) Trots bara en äggledare!