Symetrical skrev 2015-06-22 06:28:49 följande:
Välkommen hem! Vi har saknat dig! När blir första testet då? Innan, på eller efter bim?

Tack, har hunnit uppdaterat mig om att det var ett missfall för dig i alla fall, HOPPAS det tar sig denna månaden då, men det är jag säker på !
Hade du några symtom du försöker ta mig dig att överanalysera till denna månade?
Jag tänkte faktiskt vänta ut mensen... :P Åker på utlandssemester på torsdag och bim på fredag så får ta med både tamponger och gravtest :P
För bekvämlighetensskull kanske jag testar på fredag morgon (bimdagen) för att veta om jag ska sätta i en tampong innan stranden eller inte, men jag får se..
Nu plussade jag ju inte förra månaden men jag tyckte att det var kul att bara vänta o titta i trosan o tänka "yes, ingen mens!"... Men vi får se:P inte innan bim i alla fall... När har du bim?
Jullan1989 skrev 2015-06-22 02:05:24 följande:
Enligt min mens app är bim runt 30/7 fast en annan visar att den skulle ha börjat för två dagar sedan.. Så gjorde jag ett test bara för att...
Vad tror ni? Brukar det vara spökstreck på dessa?
Grattis!! :)
gabriellap skrev 2015-06-22 17:31:48 följande:
Fick det här imorse så det är starkare nu !:) lycka till alla tjejer .. Och hoppas ni får era efterlängtade plus väldigt snart .. Det är ni värda !!:)
Grattis! :)