• Fian88

BIM juni 2015

sowe81 skrev 2015-05-24 13:52:40 följande:
    Samma här. Massa molande fredag och lördag, idag är den borta. Igår mitt på dagen var mitt äl-test starkare än det varit nånsin förr. Imorse var det svagare.

Hur lång lutealfas har du? Jag har 12 dagar, så bim blir 5/6. Spännande o följa dig bär vi är så nära!
    Kul att vi är så lika i tiden . Jag vet inte hur lång jag har, min cykel pendlar ju mellan 23 och 28 dagar och brukar inte känna av äl annars. Plus att trots vad många säger så är inte lutealfasen konstant utan kan pendla, det är vanligare att den alltid är samma tror jag men det behöver inte vara så. Men blir min cykel 24 dagar så har jag bim 4/6, den har dock oftast legat på 26 så då blir det väl 6/6
  • Fian88
    sowe81 skrev 2015-05-24 22:56:57 följande:
    Roligt. Tror du stt du kan hålla dig från att testa innan? Jag ska försöka men vet hur nyfiken jag är så får se om det går.

Min är alltid 12 dagar, trstar alltid med äl-test o mensen kommer alltid på dag 13 efter positivt test (räknar äl-dag dagen efter positivt test) så idag är äl+0 smile1.gif
    Har ett helt gäng billiga stickor här hemma som jag brukar börja tjuvtesta med på ca bim-4 . Har även några cb-plus och cb-digital men dom spar jag tills jag får utslag på stickorna! Jag blir ju lugnad av att börja testa tidigt, har provat att vänta till bim men har då byggt upp massa förhoppningar och besvikelsen har blivit värre . Så för mig är det bättre att börja tidigt
  • Fian88
    sowe81 skrev 2015-05-25 19:29:04 följande:
    Precis så har jag känt också. Får man negativt test kan man ändå på nåt sätt ställa in sig på det nån dag.

Men det var jobbigt för två månader sen när jag fick pluss på äl+10 o sen blev det starkare nån dag för stt sen på äl+14 vara svagt igen o dagen efter kom mensen. Kemisk graviditet som min läkare sa. Den var tuff....

Men nu är det vår tur!!! Eller hur?
    Ja verkligen!!
  • Fian88
    GlitterLina skrev 2015-05-27 19:29:11 följande:

Hoppar in här från majtråden då jag fick mens idag :(

Tråkigt!

Men välkommen hit
  • Fian88

Sjukt irriterande! Har Familjelivs app och jag har inte kunnat skriva i tråden på flera dagar, fattar inte varför det inte funkar?!
    Bim-5-6 imorgon i alla fall och funderar på att börja testa. Dock så tror jag ju att jag hade äl i lördags vilket är två dagar tidigare än appen beräknat, så då är det ju egentligen för tidigt. Men har massa gravstickor liggandes här hemma så kör kanske ändå

• Fian88
    Caylyn skrev 2015-05-30 07:23:30 följande:

Jag behöver en andra åsikt.

Ser jag fel eller vågar inte riktigt tro på det

Grattis!!
  • Fian88
    Mileya skrev 2015-05-30 10:22:17 följande:

Tror ni detta kan va början till ett plus? BIM-6
    Känner mig så jäkla konstig. Brösten sticker och kliar, svag molvärk från och tilstal och riktigt förjävligt humör (stackars karl!)
    12:e försöket nu...

Svårt att säga! Hade jag varit du hade jag avvaktat två dagar och tagit ett nytt . Är också på 12e försöket så vet hur det känns . Håller tummarna!!
  • Fian88

Bim-4 och blankt test även idag. Men satt och funderade på när bim är, min genomsnittscykel är ju på 24 dagar men ofta blir den 26. Vet ju inte hur lång lutealfas jag har och är den på 14 dagar så blir ju cykeln antagligen 26 dagar och då är jag bara på bim-6! Jaja, bara att vänta och se ju haha:-P 

• Fian88

Mensen kom idag så nytt bim 28/6! Hoppas att det blir 13e gången gillt för oss...

• Fian88

Mensen kom idag så nytt bim 28/6! Hoppas på 13e gången gillt då...

• Fian88

Ni behöver inte lägga in mitt nya bim. Vi kommer ta en paus från hela bebistillverkningen några månader. Jag kommer börja på piller igen så att jag vet att det inte finns någon chans ens att jag blir gravid. Mitt psyke behöver vila från allt det här känner jag och jag behöver verkligen lägga fokus på annat ett tag. Kommer börja försöka igen till hösten/vintern och då hoppas jag verkligen att jag inte stöter på nån av er här i bim-trådarna . Lycka till alla

Svar på tråden BIM juni 2015