• Caylyn

BIM juni 2015

Testet visade inget denna gången heller :( får väl vänta in bim och ta nästa när jag har passerat det

• Caylyn
    lindakarlsson4380 skrev 2015-05-28 13:58:34 följande:

Vad tror ni om detta ÄL-test? Första gången denna månad jag använder så vill gärna höra vad ni tror? :) 

Tror nog det är äl i morgon eller till helgen :)
  • Caylyn
    Nystjärna skrev 2015-05-28 17:34:46 följande:

Dålig dag idag :( Känner mig så fruktansvärt nere och varit så extremt trött sen igår. Har varit trött det senaste pga jobbet och allt runt bröllopet men så tröt som jag varit igår och idag är galet och denna huvudvärk suck :( Och igår fick jag lite små ont i magen och ryggen lätt mensvärk en kort stund,och stack till lite i magen ovanför höft benet igår konstigt nog och idag har jag lite tjockar flyttningar. Inte lika våta och tunna. Men syns på pappret och så. Vilket jag inte känner igen men samtidigt kanske jag tänker på det mer och liksom tittar mer efter tecken om ni förstår hur jag menar. Hoppas bara inte de beror på något annat typ svamp men får la se. Men tror inte de är symptomet då jag bara är på Äl+ 3 idag :( suck. Utan nog bara så mycket med allting just nu och inga tester som kommit hem än heller. Blä,förlåt med depp inlägg men var tvungen att skriva av mig. För ett par dagar sen kändes det som vid äl där att jo men vi kommer lyckas denna gången och kommer bli en bebis och var väldigt självsäker på det,liksom en känsla sa det. Men sen igår känner jag mig väldigt negativ och som att de har inte gått och vi har inte lyckats. Så jobbigt med denna ovissheten :( Jag hatar den :(

Jag har också haft en sån där deppig dag idag. Gick från att vara jätte positiv igår och tänkte att det kanske har tagit sig ändå den här gången och idag känns det bara som att det går åt skogen. Vi får deppa idag så ser vi saker och ting positivt i morgon igen :)
  • Caylyn
    Nystjärna skrev 2015-05-28 18:08:12 följande:
    Ja men precis var så positiv i tisdags och liksom så. Men när jag kände visa "symptom" och sen kom på att de bara vart Äl+3 så vart man besviken :( Får hoppas det men känns så negativt är ju bara äl +3 idag. 

Förr hade jag ju äl på dag 12 och då en cykel på ca 28 men nu senaste har jag haft 26 dagar och fick ju äl på dag 14. Funderar på om man skall skjuta lite på bim. Har ju inte haft någon aning på äl innan testen nu. Och verkar ju som kroppen ändrat sig eftersom cykln nu förtiden verkar vara mest 26 dagar ibland 27, men för var det alltid 28. Hmm huvudet går på hög varv med tankar. Hur hade ni gjort tänkt?
    Jag har bestämt mig för att försöka ignorera alla symptom och känningar ett tag. Har bim om 5 dagar. Får vänta och se vad som händer efter det. Om inte mensen kommer igång till en vecka efter så tar jag nog ett nytt test. Blev lite besviken när testet visade negativt nu på morgonen. Hoppades så på att det skulle lyckas den här gången men tror inte jag vågar vara positiv. Ser jag fram emot det och det inte lyckas så känns det bara värre. Kan ju inte hålla på att åka till Danmark flera månader i rad heller. Det kostar alldeles för mycket. 

Får vara nöjd med att syrran är positiv så det räcker. Hon är säker på att jag är gravid så får se vad som händer.

Ok färdig gnällt för min del nu. Får ta nya positiva tag i morgon. Inget mer deppande.
  • Caylyn

Hålla på att vänta är inte alls kul. Bim-4 idag såg ett väldigt väldigt svagt streck på testet. Bara som en skugga. Kan vi inte hoppa över en vecka nu. Hoppas på att mensen inte kommer. Har haft svag mensvärk i några dagar nu. Brukar aldrig ha det annars.

• Caylyn
    gruvan skrev 2015-05-29 21:50:06 följande:

Åh, spännande! Har du ingen bild du kan lägga ut?

Tyvärr inte. Den jädra kameran på mobilen kunde tydligen bara ta suddiga bilder på det avståndet. Ska kunna fixa det med någon inställning men jag är tekniskt handikappad ;p
  • Caylyn

Jag behöver en andra åsikt.

Ser jag fel eller vågar inte riktigt tro på det

• Caylyn
    Symetrical skrev 2015-05-30 07:28:43 följande:

Det där skall du absolut tro på! Stort grattis!

Tack. Jag kan inte sluta gråta. Nu ska jag bara inte försäga mig idag. Ska på after work med jobbet. De behöver inte veta ännu
  • Caylyn
    Angdev skrev 2015-05-30 07:58:15 följande:

[quote=75366005][quote-nick]Caylyn skrev 2015-05-30 07:23:30 följande:[/quote-nick]

Jag behöver en andra åsikt.

Ser jag fel eller vågar inte riktigt tro på det

Vågar mig absolut på ett GRATTIS :) Vad är det idag, BIM-3?

Japp :D
  • Caylyn
    grästuva skrev 2015-05-30 08:16:33 följande:

Vilken färg har strecket?

Tycker teststrecket ser grått ut?

De test jag använder mig av ska teststrecket vara röd/rödtonigt för att vara giltigt

Ursäkta mitt negativa inlägg, önskar dig självklart en graviditet <3

Det är rosa strecket. Tog bilden innan det var riktigt tydligt. Det var starkare 1 min senare
Svar på tråden BIM juni 2015