BIM juni 2015
Testet visade inget denna gången heller :( får väl vänta in bim och ta nästa när jag har passerat det
Testet visade inget denna gången heller :( får väl vänta in bim och ta nästa när jag har passerat det
Vad tror ni om detta ÄL-test? Första gången denna månad jag använder så vill gärna höra vad ni tror? :)
Dålig dag idag :( Känner mig så fruktansvärt nere och varit så extremt trött sen igår. Har varit trött det senaste pga jobbet och allt runt bröllopet men så tröt som jag varit igår och idag är galet och denna huvudvärk suck :( Och igår fick jag lite små ont i magen och ryggen lätt mensvärk en kort stund,och stack till lite i magen ovanför höft benet igår konstigt nog och idag har jag lite tjockar flyttningar. Inte lika våta och tunna. Men syns på pappret och så. Vilket jag inte känner igen men samtidigt kanske jag tänker på det mer och liksom tittar mer efter tecken om ni förstår hur jag menar. Hoppas bara inte de beror på något annat typ svamp men får la se. Men tror inte de är symptomet då jag bara är på Äl+ 3 idag :( suck. Utan nog bara så mycket med allting just nu och inga tester som kommit hem än heller. Blä,förlåt med depp inlägg men var tvungen att skriva av mig. För ett par dagar sen kändes det som vid äl där att jo men vi kommer lyckas denna gången och kommer bli en bebis och var väldigt självsäker på det,liksom en känsla sa det. Men sen igår känner jag mig väldigt negativ och som att de har inte gått och vi har inte lyckats. Så jobbigt med denna ovissheten :( Jag hatar den :(
Hålla på att vänta är inte alls kul. Bim-4 idag såg ett väldigt väldigt svagt streck på testet. Bara som en skugga. Kan vi inte hoppa över en vecka nu. Hoppas på att mensen inte kommer. Har haft svag mensvärk i några dagar nu. Brukar aldrig ha det annars.
Åh, spännande! Har du ingen bild du kan lägga ut?
Jag behöver en andra åsikt.

Ser jag fel eller vågar inte riktigt tro på det
Det där skall du absolut tro på! Stort grattis!
[quote=75366005][quote-nick]Caylyn skrev 2015-05-30 07:23:30 följande:[/quote-nick]
Jag behöver en andra åsikt.
Ser jag fel eller vågar inte riktigt tro på det
Vågar mig absolut på ett GRATTIS :) Vad är det idag, BIM-3?
Vilken färg har strecket?
Tycker teststrecket ser grått ut?
De test jag använder mig av ska teststrecket vara röd/rödtonigt för att vara giltigt
Ursäkta mitt negativa inlägg, önskar dig självklart en graviditet <3