Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM juni 2015

wdidiw skrev 2015-06-17 11:59:02 följande:

Hej tjejer! Hoppar in här om det går bra. Är ny här på FL och är på fjärde försöket i bebisverkstan. Tog två test imorse, har bim på fredag eller lördag... Ser ni något på bilderna? Har ändrat kontrasten lite :)

phpqUqfKy38629.jpgphp3lGvlx68659.jpg

Jah ser lite (på rätt ställe!) framförallt på nedersta strecket! Bådar gott!
  • Symetrical
    gullan83 skrev 2015-06-18 08:41:16 följande:

Tog ett test och de visar pluss kan inte fatta det svagt men ändå synligt gaaaah första försöket med insemination och det tog sig :)

Stort grattis! Det där kanske man skulle prova! :-P
  • Symetrical
    Meli09 skrev 2015-06-18 13:13:47 följande:
    Tror att rosenrot kan få ägglossningen att komma igång tidigare. För så som det är nu så hinner ju ägget inte fästa även om det är befruktat
    Testa progesterall-kräm. Det kan hjälpa till att förlänga lutealfasen!
  • Symetrical
    gabriellap skrev 2015-06-19 08:03:08 följande:

Jag harså oregelbunden mens så tippar på att jag är på bim -2 till bim-5 och fick detta imorse , känns som ett spökstreck .. phpG3Jomh73862.jpg

Ser absolut ett streck! Håller tummarna för att det är äkta!
  • Symetrical
    skepparbarn skrev 2015-06-19 09:37:38 följande:

När jag fick plus sist så hade jag positivt på Äl-test 14 dagar innan jag plussade svagt på BIM-3. Nu är jag bara på ÄL+9 så det känns inte värt att testa än. Känner mig inte gravid heller, var på spa hela dagen igår och lyckades slappna av lite och ta till mig att det kan ta tid. Blev lite lugnare i själen då

Åh, så skönt för dig!
    Har du tagit något äl-test nu, eller lyckas du hålla fingrarna i styr..?
  • Symetrical
    gabriellap skrev 2015-06-19 08:46:56 följande:

Åh tack vad snäll du är ! Har inte hängt med så bra i denna tråd .. Har du bim snart ?:)

Hahaha. Nej, jag fick supertidigt missfall (visste inte ens att jag var gravid!) för typ nån vecka sedan, så nu inväntar jag äl som förhoppningsvis dyker upp inom ett par veckor (förra cykeln kom den på dag 44!)
  • Symetrical
    gabriellap skrev 2015-06-19 08:46:56 följande:

Åh tack vad snäll du är ! Har inte hängt med så bra i denna tråd .. Har du bim snart ?:)

Hahaha. Nej, jag fick supertidigt missfall (visste inte ens att jag var gravid!) för typ nån vecka sedan, så nu inväntar jag äl som förhoppningsvis dyker upp inom ett par veckor (förra cykeln kom den på dag 44!)
  • Symetrical
    gabriellap skrev 2015-06-20 12:06:16 följande:

Tog detta nu och nu är jag helt säker på att det inte är spök streck :) phpbRWCol14006.jpg

Visste väl det! Stort grattis babe!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-06-20 16:26:21 följande:
    Vad menas med tempdipp? Vad innebär det? Jag har haft stadigt 37,2 i temp i en vecka, men i morse har det gått ner till 36,4. Har man lägre temp om man är gravid? Eller om man inte är det?
    När hade du tänkt testa då? :)
    Men maka94, när man får tempdipp brukar man snarare svettas (kroppens sätt att sånka kroppstemperaturen) jag svettas alltid som en gris (sorry för äckeldetaler!) de två nätterna innan mensen kommer. Att frysa är ett tecken på att tempen snarare höjts ännu mer!
    När har du bim Malin 845? Tempdipp kan man få när ägget fäster (vanligtvis 5-10 dagar efter äl), så stiger tempen imorgon igen är det ett väldigt gott tecken!

Håller tummarna för er båda två!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-06-20 19:52:38 följande:
    Hade bim igår. Känner mer molnande smärta, och kan ju vara mensen. Hoppas på att det är så! :). Tänkte testa imorgon när jag vaknat, jobbar inatt :). Och ev ringa bm på måndag om den inte kommit. Hur går det för dig symetrical? :)
    Hahaha. Ja, du. Här väntas det på äl, som det står i stjärnorna när den behagar anlända!
    Håller tummarna för dig!
Svar på tråden BIM juni 2015