BIM juni 2015
Hej tjejer! Hoppar in här om det går bra. Är ny här på FL och är på fjärde försöket i bebisverkstan. Tog två test imorse, har bim på fredag eller lördag... Ser ni något på bilderna? Har ändrat kontrasten lite :)

Hej tjejer! Hoppar in här om det går bra. Är ny här på FL och är på fjärde försöket i bebisverkstan. Tog två test imorse, har bim på fredag eller lördag... Ser ni något på bilderna? Har ändrat kontrasten lite :)

Tog ett test och de visar pluss kan inte fatta det svagt men ändå synligt gaaaah första försöket med insemination och det tog sig :)
Jag harså oregelbunden mens så tippar på att jag är på bim -2 till bim-5 och fick detta imorse , känns som ett spökstreck .. 
När jag fick plus sist så hade jag positivt på Äl-test 14 dagar innan jag plussade svagt på BIM-3. Nu är jag bara på ÄL+9 så det känns inte värt att testa än. Känner mig inte gravid heller, var på spa hela dagen igår och lyckades slappna av lite och ta till mig att det kan ta tid. Blev lite lugnare i själen då
Åh tack vad snäll du är ! Har inte hängt med så bra i denna tråd .. Har du bim snart ?:)
Åh tack vad snäll du är ! Har inte hängt med så bra i denna tråd .. Har du bim snart ?:)
Tog detta nu och nu är jag helt säker på att det inte är spök streck :)