• gullan83

BIM juni 2015

Marta2005 skrev 2015-06-12 21:07:10 följande:

Tack!! Japp det blir det, plussade 23 januari senast. Började försöka bli gravid i oktober förra året.

Konstigt att planera och försöka när mina två första barn bara kom till utan att vi försökte ????

Jag planerar min.trea med nr två är planerad nr 1 inte planerad
  • gullan83

Nu har jag lite "växtvärk " i höger sida igen ligger i soffan. Men kan jag redan känna så utan att ha haft bim ännu??

• gullan83
    sommarblomma1 skrev 2015-06-14 17:58:52 följande:

Gjorde samma här och fick oxå blankt

Ok jag tog digital testet
  • gullan83
    gabriellap skrev 2015-06-14 20:08:09 följande:

Äl+ 8 idag och har i flera dagar haft stickningar och lite små ont i tjejmagen, men jag tror att jag "känner" efter för mycket för att jag så gärna vill blir gravid :)

Är det någon av er andra som har det som jag i magen ?

Har likadant
  • gullan83
    siz skrev 2015-06-15 07:23:12 följande:

Har bim på lördag 20/6 tog ett test nyss o de va negativt :( känns tungt...

Ja har bim på söndag och testade negativt igår
  • gullan83
    siz skrev 2015-06-15 08:05:59 följande:

Det kanske finns liiiite hopp för oss men vågar inte tro nåt, testet imorse vidade starkt negativt....

Jo men det är ju jätte tidigt
  • gullan83

Nu får gärna denna veckan gå super fort idag har jag inte haft några känningar som igår hade jag lite molvärk

• gullan83

Alltså jag som aldrig har mensvärk eller molvärk innan mens känner mig jätte uppsvullen och de molar och ibland drar i höger sida några dagar kvar

• gullan83
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 17:12:14 följande:

Haha! Kunde ej hålla mig! Tog ett nu och fick gravid 1-2 :)

Så testa du! Kommer bli ett fint gravid för dig med!! :)

Wooowwwww va KUL .:D hur gjorde du?? Väntade du ett par timmar utan att kissa eller körde du direkt???? GRATTISSSSS

[/quote]

Grattis :)
  • gullan83
    Javli skrev 2015-06-17 06:04:36 följande:

Här är mitt test från idag. Bim i morgon eller fredag

Grattis de syns :)
  • gullan83

Funderar på köpa ett test imorgon är det för tidigt att testa sig om man har bim på söndag

• gullan83
    Knasbollen87 skrev 2015-06-17 21:28:40 följande:

Jag har samma fundering, har också bim på söndag och vill testa mig snart! Men är orolig att det är för tidigt samt att det ska vara neg.

Har du några symptom? Själv inbillar jag mig att jag har det, men det är inte så sannolikt för jag tror mensen är påväg :/

Ja har molvärk på höger sida till och från känner aldrig något innan mens i vanliga fall
  • gullan83

Tog ett test och de visar pluss kan inte fatta det svagt men ändå synligt gaaaah första försöket med insemination och det tog sig :)

• gullan83
    Suada86 skrev 2015-06-20 10:50:54 följande:

Ni som plussat vad har ni haft/har symptom dagar innan bim? Jag är på Bim-5 och har inga spec symptom förutom ömma bröst sedan ÄL....

Jag har haft molvärk till och från bara
  • gullan83
    gullan83 skrev 2015-05-30 08:12:51 följande:

Drömde inatt att jag födde en flicka. Läskigt. Nästa helg har jag äl. Så till veckan blir det två försök :) en hoppas ju att det ska ta sig.förra gången tog det sig på andra försöket ja använder mig av donator heminsiminering

Läskigt att jag hade denna drömmen och är nu gravid återstår och se när man har Ul om de blir en flicka med
Svar på tråden BIM juni 2015