BIM juni 2015
Tack!! Japp det blir det, plussade 23 januari senast. Började försöka bli gravid i oktober förra året.
Konstigt att planera och försöka när mina två första barn bara kom till utan att vi försökte ????
Tack!! Japp det blir det, plussade 23 januari senast. Började försöka bli gravid i oktober förra året.
Konstigt att planera och försöka när mina två första barn bara kom till utan att vi försökte ????
Nu har jag lite "växtvärk " i höger sida igen ligger i soffan. Men kan jag redan känna så utan att ha haft bim ännu??
Grattis :)
Bara en vecka
Tog test idag negativt men är en vecka kvar till bim
Gjorde samma här och fick oxå blankt
Äl+ 8 idag och har i flera dagar haft stickningar och lite små ont i tjejmagen, men jag tror att jag "känner" efter för mycket för att jag så gärna vill blir gravid :)
Är det någon av er andra som har det som jag i magen ?
Har bim på lördag 20/6 tog ett test nyss o de va negativt :( känns tungt...
Det kanske finns liiiite hopp för oss men vågar inte tro nåt, testet imorse vidade starkt negativt....
Nu får gärna denna veckan gå super fort idag har jag inte haft några känningar som igår hade jag lite molvärk
Alltså jag som aldrig har mensvärk eller molvärk innan mens känner mig jätte uppsvullen och de molar och ibland drar i höger sida några dagar kvar
Haha! Kunde ej hålla mig! Tog ett nu och fick gravid 1-2 :)
Så testa du! Kommer bli ett fint gravid för dig med!! :)
Här är mitt test från idag. Bim i morgon eller fredag
Funderar på köpa ett test imorgon är det för tidigt att testa sig om man har bim på söndag
Jag har samma fundering, har också bim på söndag och vill testa mig snart! Men är orolig att det är för tidigt samt att det ska vara neg.
Har du några symptom? Själv inbillar jag mig att jag har det, men det är inte så sannolikt för jag tror mensen är påväg :/
Tog ett test och de visar pluss kan inte fatta det svagt men ändå synligt gaaaah första försöket med insemination och det tog sig :)
Ni som plussat vad har ni haft/har symptom dagar innan bim? Jag är på Bim-5 och har inga spec symptom förutom ömma bröst sedan ÄL....
Drömde inatt att jag födde en flicka. Läskigt. Nästa helg har jag äl. Så till veckan blir det två försök :) en hoppas ju att det ska ta sig.förra gången tog det sig på andra försöket ja använder mig av donator heminsiminering