• DickRex

han läser mina messages men han svarar inte..???

Du kan inte se när ett sms är läst, utan bara när det är levererat. Kanske kan du se när ett "imessage" är läst, det vet jag inte, men oavsett. Kontrollera med en väns telefon av samma typ (android eller ios) som killens när vännen sitter bredvid så får du reda på hur det funkar hos honom. Du kanske är upprörd över något som inte är som du tror.

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • DickRex
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 12:18:21 följande:
    det är en chatt som är gratis. Man kan se när messages blivit läst.
    jag har en person efter mig som inte vill mig väl. jag skrev om det i annan tråd.
    lång story
    Vad har din mens och "en som inte vill dig väl" med han som inte svarar på dina mess att göra? Ingen här kan ju veta varför han inte svarar eller ens vad du skriver till honom, men är han din vän så borde du väl kunna få honom att fatta att du vill prata med honom. Ring bara för sjutton!
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • DickRex
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 12:35:15 följande:
    Ringer jag så kommer han bara bli irriterrad tror jag eller så svarar han inte om han är upptagen med något.
    Jag få väl skriva senare om det är nåt jag skrivit han stör sig på.
    Va? Du har lite "panik" och tror att han ska bli irriterad på dig när du behöver hans stöd! Vad har ni för relation?

...och "skriva senare"? Så många missförstånd det blir i vår värld genom detta evinnerliga skrivande! Nu har ni en knepig sak att reda ut, och då pratar man med varandra för att få med tonfall, skratt och korta bekräftande "ja" eller "hmm".
Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???