• Anonym (hay)

Är detta droger?

Jag såg en snubbe tappa denna ur sin ficka. Nyfiken i en stut är jag och undrar om någon känner igen vad det kan vara? Det ser ut som löv, små kvistar och frön liknande nejlikor fast mindre och ljusa.

• Svar på tråden Är detta droger?
  • Anonym (Orvar)

Prova på Flashback ist. Där finns kanske nån som vet :)

• Anonym (hay)

Han var mycket längre fram på gatan, jag antog att det var skräp tills jag gick förbi, då var han inte kvar.

• Anonym (Orvar)

Ifall du kollar Flashback så kan du väl berätta sen vad det var?

• Anonym (Maybe)

Ser ut som nejlikor. Lukt?

• Anonym (Polisen!)

Lämna in det till polisen! 

• Anonym (hay)

Haha hade lämnat till polisen om jag var i Sverige, men befinner mig i en öststat och tänker inte närma mig dessa poliser med droger i handen under några omständigheter alls.

• Anonym (Polisen!)
    Anonym (hay) skrev 2015-05-17 16:16:12 följande:

Haha hade lämnat till polisen om jag var i Sverige, men befinner mig i en öststat och tänker inte närma mig dessa poliser med droger i handen under några omständigheter alls.

Aha :) Det var därför jag hade tänkt att du skulle lämna in dom så att du inte skulle bli haffad. Om du skulle ha gjort det i Sverige så skulle du nog kanske bli testad men det hade ju inte gjort nåt :D
  • Anonym (hay)

tror verkligen inte det är nejlikor, dom är mycket mindre än nejlikor och har fel färg. men det kanske finns olika sorter? Ska se om jag kan skaffa ett flashbackkonto och höra mig för där.

Svar på tråden Är detta droger?