Inlägg från: Fronten |Visa alla inlägg
  • Fronten

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Började försöket till en trea i april nu i år. Har två barn födda -10 och 11 sedan innan. Svårt att inte bli galen av bebislängtan nu då man väl bestämt sig för att börja försöka:) Min första blev till på första (halvdana) försöket och andra på tredje. Nu är jag äldre och del lär spela in... Hoppas det funkar och inom rimlig tid ?

• Fronten

Bim är långt borta då äl är den 27/5. Bim blir runt 10/6. Håller tummarna för dig. Låter som att det skulle kunna vara en nîdblödning. du anat.Hoppas!!

• Fronten

[quote=75362061][quote-nick]Bodrum skrev 2015-05-29 08:03:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Men åh, GrattiS. Vilken fantastisk överraskning du fÅtta.

• Fronten
    Minime86 skrev 2015-06-02 21:00:46 följande:

Men, jag blir ju galen! Här har man liksom myst på Lördag, söndag och måndag, sen idag 2 dagar före ägglossningen då är karln inte sugen.... så får han väl inte göra... Måste försöka få han att ändra sig :-P Han har nog ALDRIG tackat nej till sånt haha..Stackarn är helt slutkörd, inte lätta att göra barn inte haha.

Jag upplever att dessa barnproducerar-försök totalt förstör lusten. Under ÄL får han satsa på att skjuta så fort det går för när han börjar fundera på målet med mysstunden så vill kanonen liksom inte vara med merSkäms. Långmysningarna får bli där emellan om man nu har lust till det efter ÄL-veckan Flört
  • Fronten
    Minime86 skrev 2015-06-02 22:11:06 följande:
    Ja s kan det ju vara. Men jag lyckades, vi fick allt till det ikväll igen ;)
    hihi..
    Härligt!! Hoppas på ett plus m några veckor då ; )
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!