Inlägg från: Eldsjäl |Visa alla inlägg
  • Eldsjäl

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Har också två pojkar födda 09 och 11 :) vår trea kommer i oktober <3

• Eldsjäl

Vi har alltid sagt att vi vill nog ha tre. Men när minsta kom kände vi oss "nöjda". Men sedan pratade vi om det mer och mer och båda ville ha en trea lika mycket. Så egentligen ville vi hela tiden ha tre :) på torsdag ska vi på andra ultraljudet :) längtar så mycket (och vi har bestämt oss för att kolla könet vilket gör det hela lite mer spännande!)

• Eldsjäl
    Oliven2011 skrev 2015-05-20 06:51:53 följande:

Roligt med UL. Hos oss får vi bara ett RUL i v 18. Tror ev vi får KUB också med tanke på min ålder.

Med första kollade vi könet o inte med andra.

Vi får ett i vecka 12 och ett i vecka 20. Kommer du kolla könet den här gången i så fall :)?
  • Eldsjäl
    Oliven2011 skrev 2015-05-20 19:10:36 följande:

Ja det tror jag/vi. Först o främst ska jag bli gravid ;). Vill testa nu men det är nog lite tidigt :)

Håller verkligen tummarna :)!
  • Eldsjäl
    Bodrum skrev 2015-05-29 14:55:54 följande:

Ja, det är det jag hoppas på, får liksom inte ihop veckorna annars eftersom ett missfall borde betyda att nivåerna inte borde fortsätta stiga. Och eftersom jag i så fall fått ett tidigt missfall så borde det stå gravid v1-2 tänker jag. Men jag blödde verkligen rejält. Lutar ändå åt att det var ett missfall trots allt, men lite skumt känns det...

Grattis! Är du orolig borde du kunna få ett vul redan nu. Det fick jag med första. Lycka till!
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!