Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
Plussade förra veckan med vår trea. Men är så orolig då jag hade ett MA I december. Har försökt sen dess. Hoppas att det går vägen den här gången! Lycka till ni övriga!
Plussade förra veckan med vår trea. Men är så orolig då jag hade ett MA I december. Har försökt sen dess. Hoppas att det går vägen den här gången! Lycka till ni övriga!
Justa ja vi har en 10 och en 12 innan ?
Har inget minne av att jag har mått så dåligt med de tidigare. Men det va ju tre år sen sist. Man glömmer lite av det jobbiga. :)
Åååå, hade bruna flytningar nu på morgonen och blir genast rädd att det är mf....hatar den här känslan av att något ska gå fel...
Verkar som det avtagit. Men vågar knappt hoppas. tror jag ska försöka ignorera det faktum att jag är gravid och bara försöka leva som vanligt ett tag. Försöka se positiva saker i tillvaron och hitta på roliga saker med mina pojkar. Men det är så lätt att hamna i orosträsket....nä nu ska jag ha en positiv attityd!
Tyvärr, kan nog konstatera att det ville sig inte den här gången. Har börjat bli mer som en mens nu. Men är förvånad att jag inte är så ledsen över det. Känns som jaha det va visst inte meningen den här gången. Bara ta nya tag sen igen. Lycka till ni andra!
Blä, fick just mens. 4 dagar för tidigt.
Ja, jag tänker att eftersom ditt missfall nu kom så tidigt så kanske kroppen kickar igång ganska snabbt? Hoppas på det! Sen får vi hålla tummarna för nästa månad, är beredd på att det kan ta ett tag, men är ju så sjukt bebissugen
Vet inte när jag har älskat eller bim nu efter missfallet. Ska träffa bm om en vecka och prata lite om läget. Så skönt att få prata med någon som har lite koll!
Ja, det är det jag hoppas på, får liksom inte ihop veckorna annars eftersom ett missfall borde betyda att nivåerna inte borde fortsätta stiga. Och eftersom jag i så fall fått ett tidigt missfall så borde det stå gravid v1-2 tänker jag. Men jag blödde verkligen rejält. Lutar ändå åt att det var ett missfall trots allt, men lite skumt känns det...
Snart tar vi nya tag här efter mf nr2. Har precis haft min mens efter mf så nu väntar vi på äl.....all denna väntan...
Vi har en 10 och en 12 sen innan..