Inlägg från: jeniii88 |Visa alla inlägg
  • jeniii88

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej alla :) har två pojkar sedan tidigare födda 08 och 11 försöker nu bli gravid igen äl är beräknat till 31/5 och bim 14/6 :)

• jeniii88
    Oliven2011 skrev 2015-05-21 17:47:15 följande:

Bra inställning lillasysterfia men suck vad synd ändå :(. Då tar vi nya tag nästa äl o hoppas på att det vill sig!

Jenii88: välkommen vad kul med fler! Börjar bli ett litet gäng nu som kan peppa varandra :).

Tack :)
  • jeniii88

Köpte ett clearblue ÄL test, digitalt och jag sätter i Stickan rätt men ändå kommer det inte upp någon symbol i rutan att testet är redo att användas, Någon som vet vad det kan vara för fel? Satt i 5 min och väntade eller tar det längre tid innan det blir redo

• jeniii88

Gick tillbaka till Apoteket med allt, var fel på testhållaren men fick en ny och det är ingen ökning ännu.

• jeniii88

Äntligen visar stickorna på en ökning :) hoppas det tar sig denna gång :)

• jeniii88
    Bodrum skrev 2015-05-30 10:11:35 följande:

Men, nu blev det ju så där igen!!! Ville ha en smiley...

Tack :)
  • jeniii88

6 dagar sedan ÄL och BIM är nästa söndag, för en stund sen så hög det till ordentligt i livmodern och nu är jag stenhård på nedre delen av magen och kraftig molvärk :( gör riktigt ont, har aldrig känt detta tidigare är det någon som känt så?

• jeniii88

Talade med vårdguiden och hon tyckte jag skulle åka till gynakuten om det inte blev bättre, har avtagit lite så står i valet och kvalet hur jag ska göra. Man kan ju hoppas på att det är ägget som fäster :) tänkte testa på torsdag :)

• jeniii88
    Fsake skrev 2015-06-13 10:24:04 följande:

Hur har det gått?

haft ont till och från, testade negativt imorse och bim är imorgon så det är väl bara att vänta in mensen antar jag :/
  • jeniii88
    Fsake skrev 2015-06-30 08:41:32 följande:

Hur går det för alla? Jag är nu på äl+6. Hade igår kväll ett par tummarna ont i äggstockarna. Menn det är borta nu. Fortsatt hög temp. Bim ca 5-7 juli men har inte bestämt när jag ska testa..

ÄL igår och bim är beräknat till 13/7
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!