Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
Hej alla :) har två pojkar sedan tidigare födda 08 och 11 försöker nu bli gravid igen äl är beräknat till 31/5 och bim 14/6 :)
Hej alla :) har två pojkar sedan tidigare födda 08 och 11 försöker nu bli gravid igen äl är beräknat till 31/5 och bim 14/6 :)
Bra inställning lillasysterfia men suck vad synd ändå :(. Då tar vi nya tag nästa äl o hoppas på att det vill sig!
Jenii88: välkommen vad kul med fler! Börjar bli ett litet gäng nu som kan peppa varandra :).
Köpte ett clearblue ÄL test, digitalt och jag sätter i Stickan rätt men ändå kommer det inte upp någon symbol i rutan att testet är redo att användas, Någon som vet vad det kan vara för fel? Satt i 5 min och väntade eller tar det längre tid innan det blir redo
Gick tillbaka till Apoteket med allt, var fel på testhållaren men fick en ny och det är ingen ökning ännu.
Äntligen visar stickorna på en ökning :) hoppas det tar sig denna gång :)
Men, nu blev det ju så där igen!!! Ville ha en smiley...
6 dagar sedan ÄL och BIM är nästa söndag, för en stund sen så hög det till ordentligt i livmodern och nu är jag stenhård på nedre delen av magen och kraftig molvärk :( gör riktigt ont, har aldrig känt detta tidigare är det någon som känt så?
Talade med vårdguiden och hon tyckte jag skulle åka till gynakuten om det inte blev bättre, har avtagit lite så står i valet och kvalet hur jag ska göra. Man kan ju hoppas på att det är ägget som fäster :) tänkte testa på torsdag :)
Hur har det gått?
Hur går det för alla? Jag är nu på äl+6. Hade igår kväll ett par tummarna ont i äggstockarna. Menn det är borta nu. Fortsatt hög temp. Bim ca 5-7 juli men har inte bestämt när jag ska testa..