Åh, vad tråkigt lillasysterfia! Men väldigt bra att du kan ha den inställningen. Jag hoppas att jag också kommer ha det om det skulle hända mig. Tänker att denna gång är det viktigare än någonsin att ett ev barn blir så friskt som möjligt eftersom jag vill finnas för mina två första barn också, och en del i det är ju faktiskt att kroppen avslutar en graviditet där något gått fel.
Ja, jag har också funderat på det där med två killar och att det är en anledning till en trea. Jag kommer helt ärligt att bli lika glad oavsett vilket kön det blir, men ibland känns det som att det hade varit en liten extra krydda om det blev en tjej. Hon kanske blir lika sporttokig och hyperaktiv som mina två första, men jag drömmer lite om en tjejtjej som gillar samma saker som jag
Men som sagt, jag älskar mina söner och blir det en kille så kommer det kännas helt perfekt.
Vad kul att vi nästan har BIM samtidigt Oliven2011! Jag har faktiskt inga symptom alls bortsett från att jag hade några REJÄLA stick i livmodern på ÄL+7. Men tror faktiskt inte att det betyder någonting. Tidigare graviditeter har jag haft ömma bröst och ena gången blev flytningarna knallgula några dagar innan BIM. Som sagt känner jag ingenting nu. Bortsett från lite molvärk i livmodern, men det har jag haft sedan jag tog ut spiralen. Känns som att det är extra svårt att tyda sin kropp nu när man inte varit hormonfri på länge... Min man är bortrest till BIM så tror att jag testar den dagen. Har du några symptom? När testar du?