Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
Hej. Hoppar oxå gärna in här. Har två flickor födda 08 och 11. Har försökt i 5 månader nu. Så hoppas att det snart tar sig har ägglossning nu i dagarna som kommer.
Hej. Hoppar oxå gärna in här. Har två flickor födda 08 och 11. Har försökt i 5 månader nu. Så hoppas att det snart tar sig har ägglossning nu i dagarna som kommer.
Köpte ett clearblue ÄL test, digitalt och jag sätter i Stickan rätt men ändå kommer det inte upp någon symbol i rutan att testet är redo att användas, Någon som vet vad det kan vara för fel? Satt i 5 min och väntade eller tar det längre tid innan det blir redo
Skrev för någon vecka att det inte blev någon februari bebis. Men det blir det om fröet får vara kvar. Testade positivt idag. Är så glad å skakis hihi
Grattis :Grattis :)))
Missfall här. Förbannad arg å besviken kunde ju mens Hel kommit förra måndagen istället för detta. Men vi försöker igen. Försök nr 7
Missfall här. Förbannad arg å besviken kunde ju mens Hel kommit förra måndagen istället för detta. Men vi försöker igen. Försök nr 7
Nelliemaja: vad tråkigt! På det igen då. Är det första barnet?
Nej.försök till barn nr3
Hej precis plussat idag
Hej precis plussat idag
Nelliemeja: NEJ, fy vad trist!!! Ansluter mig nog till dig tyvärr, VUL igår. Såg INTE normalt ut, inga hjärtslag men normalstort för tiden. Rörde sig inte. Borde varit v7+1. För säkerhets skull VUL om 1 vecka, men de var mycket tydliga med att jag inte skulle hoppas på att det är en fungerande graviditet. Känns så surt bara för jag är sjukt illamående och spyr varje dag , känner mig supergravid! Kan det inte bara börja blöda så att det är över och vi kan börja om? Denna graviditet blev bara helt fel från början till slut... *suck*
Hur gamla är Era som ni har mina är födda 08och 12
Hur går det för alla? Jag är nu på äl+6. Hade igår kväll ett par tummarna ont i äggstockarna. Menn det är borta nu. Fortsatt hög temp. Bim ca 5-7 juli men har inte bestämt när jag ska testa..