Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
Hej!
Jag och maken ska just börja försöka skaffa barn tre Hr precis haft mens så inväntar äl i början av juni
mina killar är 6 och 9 i år :)
Hej!
Jag och maken ska just börja försöka skaffa barn tre Hr precis haft mens så inväntar äl i början av juni
mina killar är 6 och 9 i år :)
Vill gärna ha en flicka men kommer bli lika glad för en pojke :) tror vi får en pojke till.
Åååå, hade bruna flytningar nu på morgonen och blir genast rädd att det är mf....hatar den här känslan av att något ska gå fel...
Verkar som det avtagit. Men vågar knappt hoppas. tror jag ska försöka ignorera det faktum att jag är gravid och bara försöka leva som vanligt ett tag. Försöka se positiva saker i tillvaron och hitta på roliga saker med mina pojkar. Men det är så lätt att hamna i orosträsket....nä nu ska jag ha en positiv attityd!
Tyvärr, kan nog konstatera att det ville sig inte den här gången. Har börjat bli mer som en mens nu. Men är förvånad att jag inte är så ledsen över det. Känns som jaha det va visst inte meningen den här gången. Bara ta nya tag sen igen. Lycka till ni andra!
Min äl borde vara närsomhelst, började mysa lite tidigare. Myst cd 9 och 11. Äl på ca 13/14. Sen är det bara att vänta.... hoppas inte för mkt på detta försöket då det är vårt första försök. Men lite :)
Väntar också på bim, äl+2 idag.. Långt kvar till bim.. Många som får plus innan bim, hur kommer ni göra med att testa? Testade på bim mina båda tidigare graviditeter. Men kanske ska testa lite innan.... :)
Ånej! Vad tråkigt.. Men skönt att veta ialla fall. Hoppas det sjunker till fredag då!
Jaha, då har domen fallit. Ingen graviditet i livmodern i alla fall. HCG var 7600 så jag var gravid fram tills idag i alla fall. Ska ta nya prover på fredag och hoppas då att det sjunker som det ska.
Ser verkligen ut att vara på G snart! Härligt!
Jag är på äl+ 6 idag och väntan på bim går ganska fort ändå :) testar kanske bim-2,3 :) får se hur jag känner mig :)
Kunde inte låta bli, tog ett ÄL test ikväll också, ännu starkare var det, så jag gissar på att det blir fullt utslag imorgon (hoppas hoppas), så nu har vi myst till det ikväll igen ;)
Men det är ju denna eviga väntan!
Hur går det för er andra?