Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
Hej! Vi ska försöka få ett tredje barn inom kort. Har en 08 och en 10. Just nu har jah mens, så får se om det blir nösta ägglossning eller ytterligare en vi börjar prova. Längtar såååå mycket
Hej! Vi ska försöka få ett tredje barn inom kort. Har en 08 och en 10. Just nu har jah mens, så får se om det blir nösta ägglossning eller ytterligare en vi börjar prova. Längtar såååå mycket
Plussade förra veckan med vår trea. Men är så orolig då jag hade ett MA I december. Har försökt sen dess. Hoppas att det går vägen den här gången! Lycka till ni övriga!
Misslina: vad skoj. Då får vi säkert möjlighet att följas mot vårt mål :).
Jag blir 37 i slutet av sommaren o det hade varit gött att bli gravid innan dess. ;).
Hej! Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men nu börjar det snart bli dags för att börja försöka. Väntar min mens nästa vecka och sen blir det att börja med verkstaden :). Vi har en 08 och en 10 sedan tidigare:)
Vad alla verkar få göra vul... Där jag bor får man inte göra det..
En fråga... Kan man ha väldigt rikliga flytningar innan ägglossning? Har egentligen inte ägglossning förrän nästa vecka, men flytningarna tyder nästan på att jag har det nu? Nu blir jag orolig att jag missat ägglossningen... Jag som tänkte skippa testerna och allt... Suck
Beklagar:(
En fråga...tog ägelossningsstest idag och igår, glad gubbe båda dagarna. Hur många dagar kan man få glada gubbar?
Ja då var ägglossningen över för denna månad. Nu är det bara att hålla tummarna. Känns som en evighet tills man kan ta ett test...