Inlägg från: Topcom |Visa alla inlägg
  • Topcom

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej alla förhoppningvis snart trebarnsmammor ;) har ensam född 09 och en dotter född 13. Bokat tid för uttag av spiralen på onsdag, sen ska vi försöka oss på en trea ^^, känns märkligt att skriva då jag bara hade planer på två men det har ni ändrats som sagt :) bor i sthlm, är 25 år gammal!

• Topcom

Nu är det full rulle hos oss. Tog detta ältest imorse, när får jag ägglossning tro? Någon erfaren? :)

• Topcom
    Bodrum skrev 2015-07-15 21:52:06 följande:
    Det ser negativt ut tyvärr. Båda strecken ska vara lika starka för att det ska vara ÄL och med det där testet kan det vara om 1 vecka, 2 veckor eller mer du ska ha ÄL (eller redan passerat....). Testa imorgon igen. märker du att strecket är starkare då kanske det börjar närma sig smile1.gif . Lycka till!
    Tack så supermycket för svar:) uppskattas enormt då jag aldrig har provat ältester förut. Vad tros om detta? Togs i lördags :)
  • Topcom
    Bodrum skrev 2015-07-16 13:02:18 följande:

[quote=75531089][quote-nick]Topcom skrev 2015-07-16 09:35:25 följande:[/quote-nick]Tack så supermycket för svar:) uppskattas enormt då jag aldrig har provat ältester förut. Vad tros om detta? Togs i lördags :) [/

Det ser ju positivt ut! Tror du hade ÄL i helgen! ????

Tack för svaret:) jag tror samma då jag provade att ta ett test imorse som var betydligt svagare. Nu e jag bara nervös för att ha missat då vi inte har haft sex varken igår eller förrgår. Men lördag, söndag, måndag kämpade vi på. Hoppas det inte gör något med två uteblivna dagar, hehee.. Om det inte tar sig denna månad kommer jag nog köpa "glad gubbe"-test till nästa ägglossning. Så man får raka svar lixom
  • Topcom
    Bodrum skrev 2015-07-15 21:55:00 följande:

Måste bara få beklaga mig lite; i fredags började jag blöda IGEN, på samma sätt som när missfallet blev igångsatt. I måndags fick jag konstaterat att det var graviditetsrester kvar och jag blev därför sövd och skrapad. Nu hoppas jag verkligen att livet återgår till det normala! Det värsta är nästan att jag inte får bada eller ha sex på två veckor! Och ni som vet min historia förstår kanske att det inte blivit mycket av någon av dessa varor i sommar p g a blödningarna... Känns som min tråkigaste sommar någonsin.

Jag håller tummar och tår för att det lyckas i augusti/september! Och som någon annan i tråden sa, bada har jag gjort två gånger i sommar, älskar att bada men vattnet var iiiiskallt ;)
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!