Inlägg från: Oliven2011 |Visa alla inlägg
  • Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Nja symptom vet jag inte men inbillar mig att jag är lite illamående, trött, mer hungrig o annorlunda känsla i brösten. Mycket molvärk förstås. Inget som alltså inte skulle kunna vara vanlig pms... Sen det negativa testet i lördags förstås! Det talar ju mot ;).

• Oliven2011

Jaha nu kunde jag inte hålla mig. I brist på annat gravtest tog jag ältest ikväll bara för att. Har aldrig gjort det förr o vet därför inte hur de ser ut o vad som e normalt utslag resp negativt. Nån som e van som kan ge mig lite råd på vägen? Och det kanske inte alls har nån betydelse i gravsamanhang men men ;).

• Oliven2011

Tog gravtest ikväll. Uppenbart negativt! Däremot ytterligare ett ältest som är betydligt starkare än igår. Uppenbart positivt! Förmodar därmed att cykeln blivit tossig efter spiralen o äl e nu...

• Oliven2011

Oj vad roligt nu är det många som är på gång!! Lycka till till oss alla nu och hoppas vi får se ngr plus i juni :) :).

Här kommer varken mens eller plus :(. Kan äl verkligen varit så här sen? Över en månad sen senaste mensen ju???

• Oliven2011

Grattis Bodrum!! Håller alla tummar för att det inte är mf. Kolla om du kan få tidigt vul för säkerhets skull.

:) :) :)

• Oliven2011

Hejhej vad kul så många vi har blivit i samma sits.

Minime86 känner igen det där att man känner att det tagit sig. Skum känsla men jag har också haft det så båda tidigare graviditeterna.

Bodrum håller verkligen tummarna att det inte är mf. Har en bra känsla för dig :).

Här har det med all säkerhet varit äl tors-fre förra veckan....när jag gick o vänta på bim. Tog äl test igår och det vart helt blankt så tydligt att det var sen äl helt enkelt. Känns så i kroppen också. Nu har jag riktigt ömma bröst och stickningar. Längtar till om 2v ca för att se vad som hänt :).

• Oliven2011

Bodrum: Åhhhh nej så trist :(. Då var det som du misstänkte. Håller tummarna för dig att det går ut som det ska så följs vi vidare :).

• Oliven2011

Bodrum: det där är verkligen helt sjukt!! Som din kropp håller och har hållt på :). Då väntar vi till VUL och håller tummarna så länge :).

Jag vet inte heller vad jag ska tro. Ingen mens i sikte nu 2v över vad jag trodde var bim. Ska bort 4 dar med jobbet så får vi se vad som händer.

• Oliven2011

Fsake: hur har det gått? Har du testat?

Jag fattar verkligen ingenting av min kropp just nu och det är väldigt frustrerande. Fick ju maxutslag på äl för drygt två veckor sen när jag trodde jag hade bim. Då borde bim rimligtvis ha flyttats fram till typ tor-fre (iförrgår-igår). Har varit bortrest och igårkväll när jag kom hem tog jag ett ältest (för det var det enda jag hade hemma). Och hjälp superstarkt positivt igen!!! Kan man ha äl så där med ett par veckors mellanrum utan att få mens emellan????

Blir knäpp på detta :)

Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!