Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
Bodrum: absolut! När var det du skulle på vul? Hade du nåt sånt inbokat?
Bodrum: absolut! När var det du skulle på vul? Hade du nåt sånt inbokat?
Nelliemeja: NEJ, fy vad trist!!! Ansluter mig nog till dig tyvärr, VUL igår. Såg INTE normalt ut, inga hjärtslag men normalstort för tiden. Rörde sig inte. Borde varit v7+1. För säkerhets skull VUL om 1 vecka, men de var mycket tydliga med att jag inte skulle hoppas på att det är en fungerande graviditet. Känns så surt bara för jag är sjukt illamående och spyr varje dag , känner mig supergravid! Kan det inte bara börja blöda så att det är över och vi kan börja om? Denna graviditet blev bara helt fel från början till slut... *suck*
Ni som får vul. . Varför? Räcker det inte med att uppge datum för sista mens?
Hej precis plussat idag
Fsake: vul imorgon. Längtar så och hoppas innerligt att få se ett litet hjärta :).
Lycka till imorgon oliven och Bodrum imorgon. .
Vad alla verkar få göra vul... Där jag bor får man inte göra det..
Så nu har vi varit på vul och som jag misstänkte var nog äl två v sen och därmed är jag väldigt tidigt gången. Vi kunde se ett litet hjärta men inte mäta. Troligtvis i v 6+0 idag. Ska på inskrivning den 7/7 och då ska vi även göra vul för att följa upp o se så det växer.
Fy här är mest illamående o tjockiskänsla. Vet att jag inte ska klaga, men de första veckorna är inte jättespännande. Trött o eländig. Samtidigt som man ska va normal mot alla och låtsas som inget :).
Kul med många äl o bim som närmar sig. Det ska säkert trilla in ett antal plus om ett par veckor :).
Nu är det full rulle hos oss. Tog detta ältest imorse, när får jag ägglossning tro? Någon erfaren? :)
Måste bara få beklaga mig lite; i fredags började jag blöda IGEN, på samma sätt som när missfallet blev igångsatt. I måndags fick jag konstaterat att det var graviditetsrester kvar och jag blev därför sövd och skrapad. Nu hoppas jag verkligen att livet återgår till det normala! Det värsta är nästan att jag inte får bada eller ha sex på två veckor! Och ni som vet min historia förstår kanske att det inte blivit mycket av någon av dessa varor i sommar p g a blödningarna... Känns som min tråkigaste sommar någonsin.
[quote=75531089][quote-nick]Topcom skrev 2015-07-16 09:35:25 följande:[/quote-nick]Tack så supermycket för svar:) uppskattas enormt då jag aldrig har provat ältester förut. Vad tros om detta? Togs i lördags :) [/
Det ser ju positivt ut! Tror du hade ÄL i helgen! ????
Oliven och fsake: tack för peppandet! Ja, nu får vi hoppas att det är en enastående varelse som köar för att få komma till oss fsake: håller tummarna för att det tar sig denna gång!
Oliven: mår du mindre illa nu?